Prva asocijacija na cipele ovog brenda je bezvremenski francuski chic koji odiše diskretnom elegancijom – i zato su se odmah našle na našoj must-have listi.
Priča ovog brenda započela je 1947. godine kada se Georges Carel doselio u Pariz sa svojom ženom Rosom, i otada je isprepletena s poviješću francuske mode. Prvu trgovinu ženskih cipela otvorili su u srcu grada, na Boulevardu Saint-Michel u blizini Sveučilišta Sorbonne, a potom i 1960. godine na Champs Elyséesu i otmjenoj Galeries Lafayette.
Nedugo nakon što su im se pridružili sin Tony i kćer Michèle Bineau-Carel, 1974. godine nastale su cipele “Marquis” koje su postale instant hit, kao i cipele La Topo iz 1978. godine kreirane u kolaboraciji s japanskim dizajnerom Tokiom Kumagaiem.
Tijekom godina, suradnje s mladim dizajnerima poput Michela Viviena, Etienne Deroeux i Wande Nylon obilježile su ovaj brend, kao i kolaboracije s britanskim modelom-dizajnericom Alexom Chung i francuskom glazbenicom Clarom Luciani koje su postale obožavateljice njihovih Mary Jane modela, ili influencericom Clarom Cornet.
Ono što od samih početala izdvaja Carel od ostalih brendova je korištenje vibrantnih boja u svojim kolekcijama, a ova tradicija ostala je prisutna sve do danas – čiji je duh i stil savršeno utjelovljen u ikonskim modelima “Kina”, “Alice” ili “Estime” minimalističkim čizmama koje prizivaju “mod” vibru.
No budući da je nemoguće izdvojiti sve modele koje bismo voljeli imati u vlastitoj kolekciji cipela, cjelokupnu ponudu možete pogledati na web stranici Carel Paris, po mogućnosti uz soundtrack “Le Temps de l’Amour” nezboravne ikone francuskog stila 1960-ih – Françoise Hardy.
Foto: Carel Paris