H&M je predstavio mušku kolekciju majica s kapuljačom, majica kratkih rukava i još puno toga, koristeći ikonske dizajne američke pop art legende Keitha Haringa
Keith Haring izumio je svoj vlastiti jedinstveni vizualni jezik, koji uključuje humor i simboliku, kao i društvene poruke. Pokazalo se da njegov rad ima izuzetnu moć zadržavanja. Ova kolekcija sadrži niz ključnih komada ulične mode poput cipela, kratkih hlača i jakni s nepogrešivo karakterističnim Haringovim grafikama. Kampanju je snimio fotograf Theo Wenner, a prikazuju je dva domaća umjetnika u usponu.
Mjesto fotografiranja je poznati mural “Crack is Wack” u Istočnom Harlemu, orijentir uz njujorški FDR Drive. Primjer kako je Haring veći dio svoje karijere posvetio javnim radovima, često s aktivističkim porukama o ratovima, upotrebi droga, seksualnoj jednakosti i smrti.
Keith Haringova umjetnost se istovremeno obraća sofisticiranim ljubiteljima umjetnosti i djeci. Njegova umjetnost se smatra važnim iskorakom u napretku pop arta. Kada je 1988. godine Haringu dijagnosticiran AIDS, osnovao je Zakladu Keith Haring kako bi osigurao financiranje i potrepštine AIDS organizacijama i dječjim programima te upravljao nasljeđem svojih umjetničkih djela. Preminuo je u 31. godini u veljači 1990. Slava nikada nije promijenila Haringov pogled na umjetnost, a njegov rad karakterizirala je šarmantna nevinost do samog kraja.
Kolekcija će biti dostupna u trgovinama i online putem hm.com stranice od 1. srpnja