Bio je to trenutak godine o kojem se do sada najviše pričalo u modnom svijetu; šest godina nakon što je napustila modnu kuću Céline, cijenjena britanska dizajnerica Phoebe Philo vratila se s prvom vlastitom kolekcijom.

Prvi pogled na novu kolekciju obožavane Philo stigao je jučer i potvrdio zašto je dizajnerica omiljena među brojnim ljubiteljicama jednostavne elegancije s naglaskom na effortless chic. Njezine nove modne ideje stižu kao nenametljiv, jednostavan, ali iznimno cool način odijevanja za koji je Philo i sinonim.Ljubitelji njezina rada dugo su čekali novosti. Još 2021. najavljeno je da se Philo vraća s istoimenim brendom. U srpnju ove godine njezina je web stranica pozvala obožavatelje da se registriraju na mailing listu. Zatim je tijekom Pariškog tjedna mode prošlog mjeseca, Philo objavila da je povratak zakazan za 30. listopada.

Njezina prepoznatljiva jednostavna elegancija osvojila je strastvene modne obožavatelje još u vrijeme dok je bila kreativna direktorica francuske kuće Céline. Nova kolekcija nam zato konačno donosi lijepi pogled na klasične krojeve i prigušene boje, poetičnije rečeno nijanse cigara, šumskih gljiva i „bitter“ smeđe. Postoji i nekoliko visokih ovratnika idealnih za uvlačenje kose – stilski trik koji je i sama Philo proslavila, zatim primjeri stilskih mokasina s četvrtastim potpeticama te skrojeni blejzeri od mohera.

No, postoje i neki avanturističkiji detalji, uključujući vunene hlače visokog struka s patentnim zatvaračima koji se protežu duž cijele nogavice, a koje se, navodi web stranica, mogu “nositi otvorene” (ti su komadi već rasprodani).

Cijene su također proporcionalne oduševljenju s Philo; 5900 funti za jaknu od kože sa šalom; 12.000 funti za kaput na dvostruko kopčanje; 6200 funti za veliku, čokoladno smeđu torbu; 700 funti za par tajica te 800 funti za bijelu majicu. Dio kolekcije već je rasprodan zbog ograničenih serija  proizvodnje, uključujući ogrlicu koja uvijek iznova ponavlja riječ “mama”, od čistog srebra. Ona više ne može biti vaša za više od 3000 funti. Do sredine prosinca kolekcija će se upotpunjavati i novim komadima, ali u prosjeku je proizvedeno oko 100 komada svakog predmeta. Jedan od razloga leži u održivosti.

Iz kuće Phoebe Philo su povodom nove kolekcije poručili: “Naš cilj je stvoriti proizvod koji odražava trajnost. Poslovni model Phoebe Philo osmišljen je za stvaranje odgovorne ravnoteže između proizvodnje i potražnje. Za nas to znači proizvodnju znatno manju od očekivane želje.”

Foto: www.phoebephilo.com