28 velj 2019
1 od 20
2 od 20
3 od 20
4 od 20
5 od 20
6 od 20
7 od 20
8 od 20
9 od 20
10 od 20
11 od 20
12 od 20
13 od 20
14 od 20
15 od 20
16 od 20
17 od 20
18 od 20
19 od 20
20 od 20
Iako zadnji po redu, no itekako važan, a možda i najvažniji modni tjedan, onaj pariški, je otvorio svoja vrata. Modne revije Christiana Diora, Saint Laurenta, Lanvina, Maisona Margiele te Belgijanca Dries Van Notena su iza nas, a mi jedva čekamo sljedeće. Što reći osim, je t’aime Paris! Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica Diora, vratila se u 50-godine te interpretirala klasičnu Dior ‘new look’ siluetu na novi način, kombinirajući stari model i suvremene sportske materijale. Izgleda da je Maria željela utkati poznatu Diorovu gracioznost u suvremenu ženu današnjice, koja je zahtjevna i sofisticirana. Osim klasične crne i elegantne sive, u kolekciji se pojavljuje i popularan tartan i gingham uzorak. Zanimljiv twist u kolekciji je postignut trenutno jako popularnim ‘ribičkim’ kapama, koje milenijalci naprosto obožavaju. Maria Grazia Chiuri je uspjela prikazati reviju koja ocrtava duh starog Diora u današnjem užurbanom svijetu. ‘Samo želim ženama dati još snage. Ona nije ratnik. Ona nije zlobna. Ona je samouvjerena. I treba joj to rame da bude jaka’- rekao je Anthony Vaccarello, koji uvijek zadržava doza misterije. Saint Laurent prikazao je jaku ženu koja se ne boji svoje seksualnosti i vlada pistom. Ove godine njegova žena hoda između staklenih zidova da bi na kraju bila osvijetljena. Na kraju kolekcije koja slavi ženstvenu Saint Laurent ženu izlaze svijetleći ‘neon’ modeli, koje je Vaccarello predstavio na kraju kako bi za kraj ostavio pozitivan duh. Bruno Sialelli prikazao je u srijedu svoju prvu kolekciju za modnu kuću Lanvin. U srednjovjekovnom muzeju je prikazao artističku kolekciju, za koju je inspiraciju tražio u nomadima, točnije u njihovim patchwork uzorcima i folklornim elementima. Kritičari su njegovu prvu kolekciju za Lanvin usporedili s estetikom modne kuće Loewe, za koju je Bruno također radio. Klasične hlače rasparane i prekrojene u haljinu, ili rukav koje se u konstrukciji namjerno izokrenuo kako bi prikazao modu kao metamorfozu. Maison Margiela je uvijek bio sinonim stvaranja i razaranja, te je uvijek hodao po rubu mode. Upravo taj osjećaj, što ima mogućnost educirati novu generaciju kroz svoj rad, zaokupilo je Galliana otkako se pridružio modnoj kući Maison Margiela. Dries Van Noten je prikazao minimalističku kolekciju koja se oslanjala na prijašnji rad, ali ovog puta su motivi prirode u potpunoj suprotnosti s njegovim tradicionalnim uzorcima. ‘Ovo su rubne ruže. Vidite bolesti, crne točke i nesavršenosti. Čudnu stranu. Cvijeće može biti lijepo i romantično, ali za sada su to ove ruže’- rekao je dizajner u backstageu.