Prošlo ljeto na otoku Pagu obilježio je odličan turistički projekt Pag Outdoor Summer Weekend. U sklopu njega održavali su se aktivni tjedni s licenciranim iskusnim trenerima koji su provodili različite oblike aktivnosti za sve turiste.
Vikendima su tako diljem otoka organizirane aktivnosti kao što su nordijsko hodanje, biciklizam, kajakarenje na moru, SUP (veslanje na dasci), jedrenje na dasci, trčanje, hodanje, vožnja quadovima… Projekt su osmislile i provodile turističke zajednice otoka Paga u suradnji s partnerima pokazavši kako se može puno napraviti kada se složimo oko dobrih ideja. Ove godine projekt ide dalje u većem obujmu s još većom podrškom te postaje uzbudljiva platforma za promociju outdoor turizma pod imenom Pag Outdoor.
Outdoor otoka Paga naime povezuje četiri standardne aktivnosti (bike, trail, climbing, kayaking), ali s obzirom na to da ih pozicionira u apsolutno unikatno okruženje paške prirode oni postaju jedan od razvojnih momenata na kojima će se turizam ovog otoka zanimljivog oblika razvijati u nekoliko smjerova. Vremenski će kalendarsku sezonu produžiti na najmanje osam mjeseci baš kao što će istodobno dati dodatne sadržajne impulse razvoju niza djelatnosti na otoku, posebno onim povezanim s hotelijerstvom, gastronomijom i specifičnom poljoprivredom.
Uspjeh projekta Pag Outdoor rezultat je zajedničkog udruživanja otočnih turističkih zajednica TZG Novalje, TZG Paga, TZO Kolan, TZO Povljana i TZM Stara Novalja na razvoju projekta, a uslijedila je i potpora Ministarstva turizma i sporta koje je osiguralo 150.000 kuna za provođenje projekta. Odobrena sredstva omogućila su i grafičko oblikovanje logotipa za svaki pojedini segment outdoora što je bilo nužno za nastavak promocije i brendiranje Pag outdoor projekta.
Uz specifične boje koje će se povezivati s aktivnostima, zajedničko je i snažno naglašavanje zajedništva otoka unutar projekta. Pag se tako priključuje najboljim hrvatskim sredinama u kojima outdoor daje itekako dobre rezultate. Uz Istru koja ima jako značajnu ulogu, odlične outdoor programe imaju gotovo svi kvarnerski otoci – prije svih Krk, ali i Cres, Rab ili Brač u Dalmaciji.
“Vizualnim identitetom projekta Pag outdoor pokazale su se sve posebnosti otoka s naglaskom na raritetnosti Paga, poštujući standarde Regionalnih turističkih zajednica, Činjenica kako je ovo jedini otok koji se nalazi u dvije županije, naglasak je bio na posebnostima i identitetu obje županije, ali i kroz sve njegove boje pokazati koliko je Pag koloritan i osebujan otok. Ono što je znalo predstavljati u pojedinim situacijama prepreku pretvoreno je u komparativnu prednost na grafički zanimljiv i privlačan način. Naglašavam kako je za uspjeh projekta Pag outdoor ključno bilo udruživanje i stvaranje jedinstvene destinacije cijelog otoka na što smo svi jako ponosni” – istaknula je Marina Šćiran Rizner, koordinatorica projekta i direktorica Turističke zajednice Grada Novalje te dodala kako se projekt realizirao uz napore svih dionika, ali i savjete i pomoć brojnih vanjskih partnera pri čemu je posebno istaknut vrhunski outdoor profesionalac Martin Čotar.
Foto: Unsplash, promo