Osigurati mjesto kao najprodavaniji u svijetu parfema i mirisa ne događa se preko noći. Uz doslovno tisuće i tisuće mirisnih natjecanja, postizanje tog kultnog statusa priznanje je dodijeljeno samo nekolicini
Zaista, parfem je nesumnjivo najosobniji segment svijeta ljepote. Iako bi ruž za usne lako mogao pretendirati jednako kultnom statusu jer također ima tu kombinaciju raznih formulacija, nijansi i svakodnevne upotrebe, no naš ukus za parfeme ovisi o iskonskim elementima, duboko ukorijenjenim u našoj psihi i pod velikim utjecajem naših osobnih iskustava i sjećanja.
Olivia Jezler, izvršna direktorica tvrtke Future of Smell,rekla je ‘Naš osjet njuha ukorijenjen je u najprimalnijem dijelu našeg mozga za preživljavanje. Nije povezan preko talamusa, gdje su integrirane sve ostale osjetne informacije. ’Umjesto toga, prenose se u‘ amigdalu ’, dio limbičkog sustava koji pomaže u obradi naših svakodnevnih emocija. ‘Niti jedno od naših drugih osjetila nema ovu izravnu i prisnu vezu s područjima mozga koja obrađuju emocije, asocijativno učenje i pamćenje’, dodaje Jezler. Dakle, da, mirisi koji privuku toliku količinu ljudi da ih prskaju na zapešćima zaista trebaju imati VIP status. A koje su to koji su trenutno najviše obožavani? Pogledajte u nastavku.