
Sunčani Split, jedan od najljepših hrvatskih gradova, ne samo da osvaja svojim mediteranskim šarmom već i jednom posebnom vezom između Splićana i naočala
Biranje i posjedovanje naočala na jedan sasvim poseban način dodatno upotpunjuje njihovu ljubav prema ovom suncem okupanom gradu.
No, kako ne bi samo oni uživali u najboljim modelima i ponudi, webshop Optike M omogućuje svima da naruče svoj omiljeni par naočala, a upravo ove godine, Optika M slavi nevjerojatnih 20 godina uspješnog poslovanja, dok iza svakog uspjeha stoji golema posvećenost i ljubav prema onome što rade.
Webshop kao odgovor na izazove
“Kratko prije pandemije koronavirusa, otvorili smo prvi hrvatski optički webshop, koji je odmah postao hit među ljubiteljima naočala. Pružili smo našim kupcima mogućnost da, iz udobnosti svog doma, naruče sunčane naočale i dioptrijske okvire po najpovoljnijim cijenama. S webshopom smo uspjeli ostati povezani s našim kupcima i u izazovnim vremenima. Za sve koji se prijave na naš newsletter redovito nudimo posebne popuste, čime dodatno nagrađujemo vjernost naših klijenata. Osim što smo postigli ovaj značajan jubilej, osobno, kao majstor optičar, slavim i 32 godine rada u ovom fascinantnom sektoru. Zajedno sa svojom “boljom polovicom” (kako ga odmilja zovem), svojim suprugom Damirom Medvešekom, otvorili smo prvu optiku na adresi Domaldova 7a u Splitu, a od tada do danas naša vizija postojanja uvijek je bila i ostala – pružiti najbolju ponudu naočala i izvanredno korisničko iskustvo”, dodaje Sunčica Sivić, suvlasnica Optike M.

Početak s velikim snovima i vrhunskim brendovima
Prvi koraci bili su hrabri i strastveni. Prostor su ispunili najpoznatijim brendovima naočala, poput Celinea, Diora, Guccija, Saint Laurenta, Bottege Venete. Tu su bili i Alaïa, Prada, Miu Miu, Cazala, Tiffany & Co, Ray-Ban te mnogi drugi, donoseći u Split najnovije trendove iz svijeta optike. Kroz godine se ističu bogatom ponudom, pristupačnim cijenama te uvijek ljubaznim i stručnim osobljem.
Kako su godine prolazile, tako je Optika M rasla. Nakon pet godina poslovanja, ovaj bračni par otvara i drugi dućan na adresi Bosanska 3 u Splitu te kao tim nastavljaju redovito posjećivati najvažnije sajmove u Parizu i Milanu. Na tim sajmovima biraju se najnoviji i najatraktivnij modeli naočala, čime svojim kupcima omogućavaju da uvijek budu ukorak s najnovijim trendovima.
Usmjereni na kvalitetu i osobnu uslugu
Tijekom svih ovih godina, Optiku M posjećuju vjerni kupci, a dolaze iz svih dijelova Hrvatske – od Zagreba, Šibenika i Makarske pa sve do Dubrovnika – upravo zbog bogatog izbora i povoljnih cijena. Često su dobivali upite o mogućnosti otvaranja novih dućana u drugim gradovima, ali su odlučili zadržati kvalitetu, kako u odabiru proizvoda tako i u usluzi. Odluka da zadrže samo dva dućana u Splitu bila je logična, no tada su osmislili rješenje za sve kupce izvan Splita – webshop.
Instagram kao mjesto za edukaciju i inspiraciju
Njihov uspjeh nije stao samo na webshopu. Svakodnevno kroz svoj Instagram profil, Sunčica na jako lijep i realan način priča o tome koje su naočale trenutačno must-have, a koje su već izašle iz mode. Njihovi followersi redovito prate storyje jer, osim što pružaju informacije, educiraju i inspiriraju zajednicu. Povjerenje i angažman pratitelja i kupaca svakodnevno ih motiviraju na to da budu još bolji.
Nova faza: preuređenje i proširenje ponude
Povodom 20. obljetnice, ove godine potpuno je preuređen dućan u Bosanskoj 3 te sada ima novo, moderno ruho koje odražava njihovu strast prema inovacijama i stalnom usmjerenju prema vrhunskoj usluzi. Također, plan je dodatno proširiti asortiman s još više renomiranih brendova kako bi kupci uvijek imali pristup najnovijim i najatraktivnijim modelima naočala.
Zahvalni na svakom kupcu kroz ove hvalevrijedne godine, Optika M i dalje ostaje pri kvaliteti, vrhunskoj optičkoj usluzi i, što je izuzetno bitno – pristupačnim cijenama.
Foto: Sonja Dvornik