Posljednjih nekoliko godina čini se da se svi dizajni logotipa kreću u istom smjeru. Pravocrtni, jednostavni i minimalni natpisi bili su “recept dana” za ono što se čini da traje cijelu vječno u dizajnu – ali Burberry je upravo odbacio taj trend, i to rebrendingom koji gleda u prošlost, a istovremeno se čini kao korak naprijed
Burberry je bila jedna od prvih modnih kuća koja je uvela minimalno, sans-serif pismo još 2018., ali se upravo vratila svojim korijenima s novim izgledom “nadahnutim arhivom”. Također je oživjela svoj simbol “Equestrian Knight Design” (EKD) iz 1901. za dobar balans.
Rebranding dolazi nakon što je novi glavni kreativni direktor Daniel Lee preuzeo tvrtku. Prema Burberryju, “Originalni Equestrian Knight Design zapravo je pobjednički rad na javnom natječaju za dizajn novog logotipa, 1901. godine. Dizajn sadrži latinsku riječ ‘Prorsum’ što znači ‘Naprijed’.” I o tom novom logu se ne prestaje pričati.
Obožavatelji već godinama negoduju zbog pomaka prema čistim, dezinficiranim modnim logotipima, s posprdnim memovima kako je svaki brend počeo izgledati isto. Stoga ne čudi da Burberryjev suptilno “serifirani” novi natpis već dobiva dosta ljubavi.
Doista, možda nije veliki korak, ali motivi Burberryjevog novog logotipa izgledaju pozitivno hrabro. Također je i potpuno čitljiv, pa što mu onda imamo za zamjeriti!