Alessandro Michele bira srušene hramove na Siciliji kao savršenu kulisu za novu Pre-Fall 2019. kolekciju, a izgleda da njegova opsesija starogrčkim svijetom ne jenjava. Kampanja koju je snimio Glen Luchford, odaje počast starogrčkoj tradiciji, u svim njezinim sferama. No, modeli koji su se našli u novoj kampanji izgledaju kao da su stigli iz 80-ih godina. Grunge frizure, razni piercinzi i tetovaže odaju eklektiku i poznati potpis Guccijevog kreativnog direktora.
Gucci je putem Instagrama najavio kampanju uz riječi “u koji datira iz 7. stoljeća prije Krista je suvremeno preuzimanje klasičnog simpozija – okupljanje nakon zabave i plesa, recitiranje poezije i dugi razgovori”
Prema priopćenju za medije kampanja je zamišljena kao vodič Micheleove vizije ”kulturne jukstapozicije” gdje se susreću kontrakulturne skupine poput punkera, bodibildera, rolera i surfera.
Michele stvara suvremenu fresku slobode i antiku stavlja u sadašnjost, te nas šalje na put moderne vizije starih kultura, koja je sad fuzija punka, sporta i surferske kulture.