Tržište anti-aging prozvodima jedno je od najpropulzivnijih i najdinamičnijih polja beauty industrije. Kozmetički proizvodi koji obećavaju da će svojim moćnim sastojcima preventivno djelovati na prve znakove starenja ili će već postojeće umanjiti, brišući bore i vraćajući koži mladenački sjaj, suludo su popularni unatoč tome što veliki dio njihova uspjeha čini dobro razrađen i plasiran marketing.
Da je riječ o tržištu na kojem beauty brendovi žele dobro kotirati govore i brojke. Globalno anti-aging tržište 2022. je godine bilo teško 67.2 milijarde američkih dolara, a predviđa se da će svake godine od 2023. do 2028. rasti po stopi od 6.5% i dosegnuti 98.6 milijardi američkih dolara u 2028. godini. No, iako je tržište zasićeno anti-aging proizvodima, korisnici koji žele vidjeti stvarne rezultate u vječitoj su potrazi za brendovima i beauty linijama koje osim obećanja nude i učinkovitost.
Kako bi otkrio kojem anti-aging proizvodu korisnici skincarea, beauty insideri i eksperti najviše vjeruju WWD Beauty Inc proveo je istraživanje na stotinama ispitanika, a rezultati su pokazali da se jedna krema istaknula u moru proizvoda. Kao “najbolji proizvod za njegu kože svih vremena” proglašene su kreme “The Cream” i “The Rich Cream” brenda Augustinus Bader.
Augustinus Bader ističe kako je njihova anti-aging linija rezultat 30 godina dugog istraživanja i ispitivanja, a bazirana je na inovativnoj TFC8® tehnologiji. Razvio ju je profesor Augustinus Bader, svjetski stručnjak za biologiju matičnih stanica i regenerativnu medicinu, a linija je nebrojeno puta ponijela titulu “najboljih anti-aging proizvoda”. Popularnosti Augustinus Badera ne odmaže ni to što se u njegovu učinkovitost kunu i brojne zvijezde poput Kim Kardashian, Margot Robbie, Jennifer Aniston i Charlize Theron, a o zadovoljstvu korisnika svjedoče i nevjerojatno dobre recenzije.
Foto: Pexels, Augustinus Bader