Nakon što je Netflix objavio seriju “Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story”, Erik Menendez nije oklijevao izraziti svoje nezadovoljstvo, nazvavši prikazivanje njegove i bratove priče “odvratnim i šokantnim”

Naime, serija “Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story”, koja se bavi slučajem Menendezovih, prikazuje događaje vezane uz brutalno ubojstvo njihovih roditelja, Joséa i Kitty Menendeza, 1989. godine. Braća Menendez, koja su još uvijek iza rešetaka, tvrde da su bili žrtve zlostavljanja od strane svojih roditelja, što su naveli kao motiv za ubojstvo. S druge strane, optužba je tvrdila da su braća samo željela naslijediti obiteljsku imovinu.

U izjavi koju je podijelila njegova supruga Tammi Menendez na društvenim mrežama, Erik je napisao: “Vjerovao sam da smo prešli preko laži i rušilačkih prikaza Lylea, stvarajući karikaturu Lylea utemeljenu na strašnim i očitim lažima koje su prisutne u seriji. Mogu samo vjerovati da su to učinjeno namjerno. S teškim srcem kažem da vjerujem kako Ryan Murphy ne može biti ovako naivan i netočan o činjenicama naših života da bi to učinio bez loše namjere.”

Murphy je već prije bio suočen s kritikama zbog svog prikaza nasilja i traume u sadržajima temeljenim na stvarnim događajima. Serija Monster: The Jeffrey Dahmer Story iz 2022. godine pokušala je dati dramatiziranu priču o serijskom ubojici Jeffreyju Dahmeru, no članovi obitelji Dahmerovih žrtava tvrdili su da je serija profitirala na njihovoj traumi bez da su ih producenti obavijestili.

Erik je nastavio svoju izjavu: “Žalosno je znati da nas je Netflixovo nepošteno predstavljanje tragedije odvelo nekoliko koraka unatrag – u doba kada je tužiteljstvo gradilo narativ na uvjerenju da muškarci nisu seksualno zlostavljani i da muškarci doživljavaju traumatske događaje drukčije od žena.”

U 90-ima, tijekom medijski vrlo praćenog suđenja, odvjetnica obrane Leslie Abramson tvrdila je da su Lyle i Erik bili seksualno zlostavljani od strane svog oca od malih nogu, a zlostavljanja su kasnije dovela do ubojstva 1989. godine. Godinama kasnije, bivši član grupe Menudo, Roy Rosselló, također je tvrdio da ga je njihov otac, José Menendez, tada izvršni direktor RCA Records koji je potpisao ugovor s Menudom, silovao.

Na kraju svoje izjave, Erik je istaknuo: “Nasilje nikada nije odgovor, nikada nije rješenje i uvijek je tragično. Nadam se da nikada neće biti zaboravljeno da nasilje nad djetetom stvara stotine strašnih zločina koje su kao sjene iza sjaja i glamura, rijetko izložene sve dok tragedija ne prodre u sve uključene.”