“30 Years: T-Shirts 1994-2024” donosi nam set od tri knjige upakirane u minimalistički, ali prepoznatljiv Supreme brending koji je obične majice napravio kulturnim statementom. Naime, povodom obilježavanja tri desetljeća postojanja, brend je lansirao monografiju koja obuhvaća sve etape brenda, odnosno sve majice ikad dizajnirane od 1994. do 2024.
Supreme je osnovan 1994. od strane Jamesa Jebbija u njujorškoj trgovini u ulici Lafayette. Na samim počecima brend je bio namijenjen streetwear supkulturi u koju su ulazili, primjerice, skejteri te svi oni koji su zazirali od mainstream trendova. Tako možemo reći da je Supreme bio nišni brend koji je svoju publiku zadovoljavao jednostavnim komadima poput hoodica i klasičnih majica. Ništa posebno, rekli bismo.
Međutim, stvari se uskoro mijenjaju jer Supreme počinje primjenjivati kartu ekskluzivnosti, odnosno počinje s limitiranim kolekcijama koje je bilo teško nabaviti, a čije su komade htjeli baš svi, uključujući i celebrityje. Čak i ako ne znate pozadinu brenda, znate za upečatljiv logo koji je jedno vrijeme bilo nemoguće izbjeći na odjeći i modnim dodacima, a to je samo jedan u nizu pokazatelja koliko je brend bio popularan i tražen.
Danas Supreme više nije tamo gdje je nekad bio, no to ne znači da ne zauzima važno mjesto u streetwear kulturi kao jedan od predvodnika koji je takvu estetiku učinio nedostižnom i luksuznom. Stoga je “30 Years: T-Shirts 1994-2024” odličan kolekcionarski set u kojem će uživati svi ljubitelji mode i pop kulture!
Knjigu možete nabaviti ovdje!
Foto: Instagram, Supreme