Vodeća podatkovna tvrtka istražila je koji će trendovi zavladati ulicama sljedeće godine. Naglasak je na chic, sportskom i opuštenom, a u prostor je ušao i luksuz

Prije nego pitate, ne, trendovi Y2K i gorpcore ne pokazuju znakove usporavanja sljedeće godine! Čini se barem tako prema tvrtki Edited, koja istražuje naznake popularnih trendova u modi, a ovaj put naglasak je na streetwearu.

Sklonost generacije Z je ove godine baš prema svemu što se tiče Y2K, a masovno tržište je to primijetilo, tako da su novi komadi koji odgovaraju ovom modnom i nostalgičnom trendu porasli za čak 198% u ženskoj i 98% u muškoj odjeći na godišnjoj razini. Muški kupci su ipak kupovali klasičnije vanjske stilove, sa 75% prodaje od crne, zelene, smeđe i sive pa se pretpostavlja da će tako nastaviti i narednih mjeseci.

Na modnoj pisti za proljeće 2023. svileni proizvodi viđeni u Versaceu i Fendiju savršen su dodatak nostalgičnim trendovima. Na masovnom tržištu, iako je samo 7 % komada u ženskoj odjeći predstavljalo saten, čini se da je postao sve popularniji jer se čarape od satena prodaju kao lude. Uz Y2K, grunge ostaje jak, pogotovo kad gledamo hlače – s cargo i maskirnim bojama neće fulati.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Streetwear outfits (@strefits)

Streetwearom će zavladati i maxi suknje, kao i traperice niskog struka (nadamo se tek na ljeto!), a počet će se opet nositi i izlizani modeli, pogotovo oni Diesela i Givenchyja.

Jedan od najtraženijih artikala 2022. godine je pokrenuo bikercore, a to je moto jakna koja je stekla skoro pa kultni status. Trend je potaknut izdavanjem Rosalijinog albuma Motomami i oživljavanjem nostalgije koja se poziva na Dirty period Christine Aguilere i Dieselov povratak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WORN (@wornvintage)

A iako je prvenstvo završilo, nosit će se – nogometni dresovi. Partnerstva s markama sportske odjeće bila su redovita pojava ove godine, pa se pretpostavlja da će sport, pogotovo nogomet i košarka, osvojiti ulici.

Događa se još nešto zanimljivo u svijetu streetweara: luksuz nikad nije bio dostupniji.  Supreme x Swarovski, Balenciaga x adidas, Dickies x Gucci — popis je beskrajan. Ovo je utjecalo na novu vrstu streetweara, koji privlači i visoku modu i ljubitelje haute couture komada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Supreme (@supremenewyork)

Sve u svemu, bit će dosta zanimljivo, no nadamo se da će iznjedriti i neke provokativnije trendove koji će u cijelu priču unijeti malo boje i pogleda. S obzirom na pomamu za Barbie filmom, čini nam se da bi upravo kričavo roza mogla zauzeti i svoj prostor. Vidjet ćemo!

 

Foto: @haileybstyle/Instagram