Modna dizajnerica Nika Čuić sa svojim brandom NIKA TOM predstavila je nova kolekciju naziva TANGENTUM.
Tangentum izražava izmjenu ništavila i oniričkih dijelova, pri čemu briše ono poznato kako bi se stvorio fragmentirani prostor.
Riječ je o bezbrojnim mogućnostima u kojima autorica pokušava uhvatiti trenutke vanjske izloženosti izvođača dok komadi, stvoreni zaokretanjem i povezivanjem linija, ostaju neoštećeni u otvorenom prostoru. Tangenta, linija, nit diskretno sugerira da smo ona, zapravo, mi sami.
Nika je pripadnica mlade generacije hrvatskih dizajnera te je predstavljala svoje kolekcije u Berlinu, Milanu, Maastrichtu, Beogradu, a njen rad je objavljivan u raznim magazinima poput britanskog Voguea, talijanskog Voguea, Harpars Bazaara Poland, Kaltbluta, FKUG-a… O njenom radu su pisali i domaći mediji, a Jutarnji Gold ju je proglasilo najuspješnijom mladom dizajnericom 2017.godine.
Povodom predstavljanja i plasiranja nove kolekcije u Tokyo Showroom-u predstavljena je kampanja koja je fotografirana u prostoru ORISA od strane Karle Jurić. Za make up je zaslužna Maja Gligorić, a pred objektivom su se našle Zita Nakić, Anja Mikačić i Inka Vuković.
Kolekcija je trenutno dostupna u concept store-u Casimir Pulaskiday u Tokyju, a ubrzo će biti dostupna i na hrvatskom online shop-u KLODIER te još nekoliko concept store-ova.