Modna priča koja će promijeniti sve, pa tako i sebe – te o tome snimiti priču dostojnu Motovuna. Replay je za lokaciju svoje nove posebne kolekcije, čije fotografije svi željno uskoro očekuju, odlučio izabrati upravo Motovun, kao gradić s jedinstvenim karakterom, čiji svaki kutak odiše posebnošću i priča neku svoju priču
Inovativna kolekcija zahtijeva i inovaciju u samoj prezentaciji kolekcije, stoga se Replay sa zagrebačke adrese seli u grad filma, kako bi još bolje dočarali snagu nove kolekcije koja će vas kroz konceptualno potpuno novu kampanju, pomesti s nogu!
Kako je nova Replay kolekcija Proljeće-Ljeto 2019 inspirirana upravo kvartom Silverlake u Los Anglesu, epicentru najvećih filmskih ostvarenja, ne čudi da su upravo ljepote Motovuna izabrane kao pozornica za jednu od najposebnijih Replay kolekcija do sada.
Iako još javno nisu otkrivena imena, dodatnu vrijednost Replay kampanji Proljeće-Ljeto 2019 donosi i poznato muško lice, čiji se buntovni modni stil bad boyaa upotpunjen toplim, ali snažnim karakterom mladog oca i glazbenika, savršeno uklapa u rebel stranu nove kolekcije, dok je s druge strane, inovativna posebnost upotpunjena ženskom snagom, novim hrvatskim licem svjetskog glasa i stasa, pred kojom predstoje velike prilike.
Replay, kao premium brend i glavni protagonist fashion pokreta u Hrvatskoj, dobio je nadogradnju u skladu s novom kolekcijom koja je tehnološkim novitetima u tkanju i dizajnu, podigla ljestvicu kvalitete i modnog izričaja.
Novu kolekciju i musthave komade ove sezone možete pogledati i kupiti na službenom Hrvatskom webshopu i u Replay prodavaonicama.