Iza ovog brenda nakita inspiriranog egipatskom kulturom, a posebno faraonima, krije se zanimljiva obiteljska priča na relaciji Zagreb-Beč

Ako posjetite njihov web stranicu, vidjet ćete da brend MIUT jewelry potpisuju Luka, Nina i Pavao Andabak, a riječ je o diplomiranom ekonomistu koji se uglavnom bavio trgovinom, inženjerki arhitekture i njihovom sinu. 

Na pitanje kako je sve krenulo, Luka nam kaže – “ Uvijek sam se bavio različitim djelatnostima, ali nikako nisam mogao pronaći nešto što će u meni probuditi strast da svaki dan ustanem sa osmijehom i velikom željom za poslom. Znam da zvuči kao klišej, ali nešto takvo sam pronašao u nakitu.”

MIUT jewelry

MIUT jewelry

Od putovanja na Istok do razvoja brenda nakita

Cijelu priču zapravo je inicirao njihov obiteljski prijatelj, poznati hrvatski umjetnik Feđa Aaron Bučić, koji je predložio Luki da ode s njim na putovanje u Tursku, Nepal i Indiju te istraži mogućnosti u trgovini nakitom i dragim kamenjem. Tamo se zaljubio u blještavilo nakita i susretljivost ljudi s kojima i danas surađuje, te ga je ujedno zainteresirala kvaliteta nakita i “to što oni nude u odnosu naše i europske proizvođače.”

MIUT jewelry

Odlučili smo staviti na tržište nakit koji će biti u modi, ali i cjenovno pristupačan za svakoga”, priča nam Luka te dodaje kako je s vremenom shvatio da mu je potrebno adekvatno obrazovanje ukoliko želi opstati u tom poslu.
Stoga je stekao diplome “Pearl Graduate” i “Applied Jewelry Professional” na Gemološkom Institutu u Americi (GIA) koje slovi kao najprestižnije tijelo za procjenu i analizu dragog i poludragog kamenja na svijetu, a trenutno nastavlja obrazovanje kako bi postao diplomirani gemolog. 

MIUT jewelry

“Prvo testiranje nakita na tržištu odradili smo na Božićnom sajmu u Beču na njihovoj najpoznatijoj lokaciji uz vijećnicu “Rathaus” – i to je bio pogodak, ljudi su bili oduševljeni našim nakitom. Nakon toga smo trebali otvoriti dućan u najvećem trgovačkom centru u Europi – Shopping City Süd, međutim, onda dolazi korona i kvari naše planove.”
No kako nisu skloni odustajanju, odlučili su privremeno stopirati svoju strategiju te su u tom periodu dobili sina Pavla, da bi 2021. godine ponovno nastavili razvijati svoj brend MIUT jewelry. 

MIUT jewelry

MIUT jewelry

Egipatska mitologija kao inspiracija

S obzirom da se koncept u pozadini MIUT nakita bazira na egipatskoj mitologiji, pa se tako i sam naziv brenda odnosi na staroegipatsku riječ za mačku ženskog spola, možemo reći da se definitivno izdvaja u odnosu na ostale domaće brendove minimalističkog nakita.

Odabrali smo egipatsku mitologiju kao temelj razvoja našeg brenda iz razloga što daje taj neki osjećaj mistike, glamura, inovacije, različitih boja, kreacije”, otkriva Luka.
“U starom Egiptu, mačku su mogli imati samo osobe višeg staleža ili faraoni, pa smo željeli našim klijentima pružiti osjećaj da i oni kod sebe imaju nešto posebno, odnosno da se u 21. stoljeću mogu osjećati kao faraoni i biti vlasnici plemenitih stvari.”

MIUT jewelry

MIUT jewelry

Trenutno imaju preko 1.000 komada nakita od srebra i mesinga na svom web shopu, a ova impresivna brojka kontinuirano raste – pri čemu je dizajn za svaki komad nakita jedinstven i nosi svoju priču. 

MIUT jewelry

MIUT jewelry

Kako nam objašnjava Luka, većina njihovog nakita ima poludragi kamen, pri čemu su najčešći garnet, topaz, labradorit, mjesečev kamen, amethyst, aquamarine ili citrin – a s obzirom da su prirodna kamenja različita i nijedan nije isti, “svaki je komad nakita unikat koji vlasniku priča priču o svom nastanku prije nekoliko milijuna godina.”

MIUT jewelry

MIUT jewelry

U svojoj ponudi koja će zadovoljiti svačiji ukus, uskoro će imati i nakit od pozlaćenog mesinga i srebra – a sve novosti možete pratiti i na njihovom Instagram profilu.

 

Foto: MIUT jewelry