Teško je pronaći osobu koja je od trepavica i obrva uspjela izgraditi globalno prepoznatljivo ime kao što je to postigla Martina Kallos.
Kao prva hrvatska lash&brow sutkinja i tražena edukatorica proputovala je pola svijeta, osvajajući prestižna priznanja i nagrade. Danas je direktorica Kallos brenda, jedne od najbrže rastućih domaćih beauty priča, koja redefinira standarde u njezi obrva i trepavica.
Najnoviji dodatak njezinoj kolekciji je ADDICT E D. Lash&brow super oil, hranjiva formula koja predstavlja revoluciju u prirodnoj njezi dlačica. Novi proizvod samo je bio dodatan razlog da uhvatimo Martinu između svih obaveza i otkrijemo više o načinu vođenja brenda, suradnji sa suprugom i budućim planovima za Kallos.
Od skromnih početaka do uspjeha na svjetskoj razini
“Za sve u životu potrebna je kombinacija truda, rada i sreće”, započinje Martina prisjećajući se svojih početaka. “Počela sam od najnižih stepenica, iz male sobe prije skoro 20 godina, i korak po korak gradila sve do današnjeg uspjeha. Ključ je bio u tome što nisam preskakala stepenice i uvijek sam se trudila izvući maksimum iz onoga što imam.”
Naravno, kao i u svemu u životu, ljubav i želja za uspjehom nisu dovoljni. Kako se Martina prisjeća, često je bila primorena riskirati i ulaziti u projekte za koje ni sama nije bila sigurna kako će se realizirati. Tu joj je, priznaje, pomogla doza sreće, ali i tvrdoglavost da mora ostvariti sve što si zacrta. Danas, zahvaljujući strasti i upornosti, Kallos proizvodi nalaze se u kozmetičkim torbicama mnogih, kako profesionalaca, tako i ostalih beauty entuzijasta. Ništa drukčiji scenarij ne očekujemo ni s najnovijim proizvodom ADDICT E D. Lash&brow super oil. Ovo hranjivo ulje, koje sadrži čak šest prirodnih ulja (ricinusovo, bademovo, ulje jaglaca, jojobe, ružmarina i maslinovo ulje), ekstrakt sjemenki piskavice i vitamin E, prava je “bomba” za njegu.
“Budući da svi živimo brzim tempom i rijetki uspijevaju živjeti zdravo, svima nam nedostaje hranjivih tvari u organizmu. Kako koža, kosa, nokti traže svoje, tako i obrve i trepavice. Većina seruma se bazira na ubrzavanju rasta, ali ja sam htjela proizvod čiji efekt neće nestati onog trena kada ga prestanemo koristiti. Funkcija Addicted ulja je čvrstoća i zdravlje dlake, a time će se potaknuti i rast, što će nam ostaviti dugotrajne rezultate”, govori nam Martina.
Osim inovativnih prozivoda, zanimljivost i posebnost brenda Kallos leži i u suradnji Martine sa suprugom Cemom Gülsünom. On je bivši merchandise manager jedne od najvećih svjetskih korporacija, a sada su zajedno fokusirani na rast brenda.
“Dugo sam sve odluke o poslu i brendu donosila samo ja. Muž je imao svoj posao, a ja sam razvijala svoj – on je bio tu kao podrška. U jednom trenutku se dogodio rast i trebala mi je još jedna osoba koja će moći preuzeti dio mojih obaveza. Njegova odluka da ode sa pozicije merchandize direktora globalnog brenda je bila zapravo jednostavna jer se već umorio od stalnih putovanja, a i teško je odgajati dvoje djece uz takve poslove gdje si konstantno odsutan. Na prvu sam bila oduševljena. Zajednički posao, osoba od povjerenja, nema putovanja, više obiteljskih trenutaka…u teoriji zvuči idealno. Ali, u stvarnosti se moramo svakodnevno truditi da to funkcionira”, objašnjava. “Loša strana je to što oboje nosimo posao doma, a to je nešto što želim izbjeći pod svaku cijenu. Također, tko će ti dati najveću kritiku i sa kime se možeš najbolje posvađati nego sa mužem, zar ne? A onda kada se to dogodi zbog posla u kojem sam ipak ja ‘direktorica’, zna biti vatreno, moram priznati. U svakom slučaju, izazovna kombinacija, ali po mom mišljenu – idealna. Svatko od nas ima područje u kojima se jako dobro snalazi i trudimo se to kombinirati na što bolji način. Nije niti lako niti jednostavno, ali je definitivno učinkovito. Nisam požalila. Još…(haha)”.
Planovi za budućnost
Kallos je nedavno napravio značajan iskorak ulaskom u sve Bipa poslovnice diljem Hrvatske. “Ulazak u Bipu bio je jedno veliko iznenađenje za nas i dogodio se doslovno preko noći. Tu smo već ostvarili veliki uspjeh jer smo nakon šest mjeseci probnog perioda ušli sve poslovnice Hrvatske. Naravno da nam je i dalje cilj širiti tržište, ali iskreno, prioritet mi je držati kvalitetu”, ističe.
Nije mi uopće zanimljivo ‘štancati’ kolekcije i imati hrpu proizvoda. Voljela bih održati ovaj image i biti brend kojem ljudi vjeruju i za kojeg znaju da neće iznevjeriti kvalitetom.
Beauty kolekcija samo je dio onoga što Kallos nudi. Kako nam Martina objašnjava, Kallos je prvenstveno poznat po visokokvalitetnim i luksuznim profesionalnim proizvodima za obrve i trepavice i teže tome da zadrže svoju poziciju najtraženijeg brenda materijala za ekstenzije trepavica te lash&brow lift u regiji. Međutim, ne planiraju stati samo na tome.
“Noviteti se već pripremaju, bit će ih i u beauty liniji i u profesionali, ali prvo nam slijede blagdani gdje se konačno odmaramo jer je ova godina bila apsolutna ludnica za nas. Svakako nas čeka puno zanimljivosti u 2025.”, zaključuje.
FOTO: Karmen Poznić Božić