Nakon zatvaranja sestrinskog brenda 205W39NYC te odlaska kreativnog direktora Raf Simonsa, Calvin Klein radikalno mijenja strategiju poslovanja. Marcella Wartenberg koja je do 2018. bila predsjednica grupe Globalne inicijative za licenciranje i stratešku inicijativu, imenovana je novim glavnim merchandiserom Calvin Kleina.
Marcella je karijeru u Calvin Kleinu započela kao predsjednica brand managementa Calvin Klein grupe, gdje je bila odgovorna za vođenje komercijalnih rezultata poslovanja te stvaranje sinergije i poticanje suradnje između različitih zemalja i kanala distribucije.
Marcella Wartenbergh studirala je poslovnu administraciju na Sveučilištu Iberoamericana u Meksiku, a magistrirala međunarodno poslovanje na St.Mary’su u Teksasu. 2015. godine časopis Forbes ju je uvrstio među najmoćnije žene Meksika.
Calvin Klein je sada imenovao Marcellu kao glavnog Merchandisera, no i dalje će biti globalni šef licenciranja i međunarodnog tržišta- potvrdio je izvršni direktor Calvin Kleina Steve Shiffman.
https://www.instagram.com/p/BbinEVJDGOj/?utm_source=ig_web_copy_link
Calvin Klein je također najavio da će Ulrich Grimm, trenutni kreativni direktor za cipele i accessories, postati glavni dizajner za dodatke, a Suzanne Barton koja do sada radila kao dizajnerica donjeg rublja postaje globalni voditelj za donje rublje.