Tek što su nam se slegli dojmovi oko pufastih LV čizama koje više nalikuju papučama, u fokus je došla torba za sendviče. Naime, čini se da je muška linija ove kultne modne kuća odlučila otići u nešto bizarnijem smjeru, pa je tako trenutno u ponudi „lunchbox“ za više od 3000 eura.
Međutim, iako je Sandwich Bag model sada došao u fokus (službeno je pušten u prodaju 4. siječnja), predstavljen je u lipnju tijekom prve kolekcije pod direktorskom palicom Pharrella Williamsa. Inicijalno dio muške kolekcije, torbu je na reviji nosila manekenka Anna Ewers kao clutch model. Sandwich bag je napravljena od prave kože, dok je unutrašnjost obložena s tekstilnom postavom i krije manji pretinac. Što se tiče samog dizajna, radi se o preklopnoj torbi s jasnim, prepoznatljivim brendingom.
Iako je sendvič torba izazvala polemike o tome šali li se netko s publikom, ovo zapravo nije prvi put da LV predstavlja svakodnevne, poprilično jednostavne detalje, u dizajnerskom ruhu. Naime, u kolekciji za proljeće/ljeto iz 2007. može se pronaći karirana torba kao svojevrsni hommage torbama za pranje rublja ili odlazak po namirnice. Objašnjenje iza modela je prikazivanje svakodnevnih detalja na koje zapravo ne obraćamo pažnju kao nešto što može zaživjeti u stylish ruhu. Također, moramo spomenuti i konzerva-torbu iz 2022. koju je osmislio prethodni kreativni direktor muške mode Louis Vuittona, Virgil Abloh. Pokojni dizajner tada je inspiraciju pronašao kod Marcela Duchampa koji je poznat po transformaciji svakodnevnih objekata u objekte umjetničke forme.
Brend koji možda najviše šokira kad su u pitanju neobične transformacije iz svakodnevnog u dizajnerski je Balenciaga. Prisjetimo se samo „Ikea“ shopper torbe ili modela koji izgleda poput crne vreće za smeće ili suknje – ručnika. No, moda voli element šoka i viralnosti, a tome svjedoči i činjenica da je gotovo svaki od bizarnih komada – rasprodan do sljedećeg jutra.
Foto: Louis Vuitton, Farfetch