Kanadska beauty tvrtka Deciem, koja stoji iza brenda The Ordinary, omiljenog među generacijom Z zbog pristupačnih cijena i učinkovite njege kože, širi svoje poslovanje s novim brendom. Naime, Loopha je novitet koji nudi proizvode za njegu tijela i kojem se već sad predviđa velika popularnost. Međutim, hoće li uspjeti biti pristupačan i kvalitetan – baš kao The Ordinary?
Zanimljivo je istaknuti da je brend Loopha prvi put lansiran još 2017. mirisnim gelom za tuširanje Broadleaf Forest, ali tadašnji rapidni rast popularnosti The Ordinaryja razlog je zašto kompanija nije nastavila s razvijanjem Loophe. Ipak, sedam godina kasnije, Loopha se vraća s relansiranjem originalnog proizvoda za njegu ruku i tijela, ali ovog puta u dvije varijante – Broadleaf Forest, koji donosi svježinu cedra, suhi pačuli i topli vetiver, dok Oud & Amber kombinira oud, jantar, bergamot i tonku. Treći miris, pod nazivom Chalk, s notama metvice i šafrana, bit će dostupan za kupnju u listopadu.
View this post on Instagram
Ono što je već na prvi pogled dobro pogođeno jest samo pakiranje, tj. dizajn proizvoda. Minimalističke bijele bočice izrađene od 100 % recikliranih materijala odličan su nastavak priče oko same formulacije proizvoda koji su bazirani na glicerinu i esterskim uljem jojobe koji hidratiziraju i omekšavaju kožu te smanjuju gubitak vode. Također, sadrže i 3 % natrijevih kokosovih aminokiselina iz jabuka.
View this post on Instagram
Iz brenda poručuju da je ovo tek početak te da je u planu lansiranje još deset proizvoda do kraja godine, a 30-ak ih je već u razvojnom procesu. “Cilj nam je učiniti proizvode praktičnima, razigranima i korisnima za sve – od pudera, maglica do razgradivih formata”, govore iz brenda.
Foto: Loopha, Instagram/@ginemargrethe