L’OCCITANE trgovine već su poznate kao idealna destinacija za kupnju poklona te svake godine u vrijeme blagdana s nestrpljenjem iščekujemo vidjeti čime će nas ovog puta iznenaditi.
Ovaj poznati brend luksuzne francuske kozmetike za blagdansku sezonu 2018. godine predstavio je suradnju s prestižnom modnom kućom CASTELBAJAC Paris. Zahvaljujući ovom partnerstvu, L’OCCITANE poklon-kutije ove su godine zasjale u modernom kolorističnom pop-art dizajnu koji će svakoga zaintrigirati da otkrije što ga očekuje ispod božićnog drvca. U ovim kutijama skriva se još iznenađenja – najpopularniji L’OCCITANE proizvodi također u dizajnerskom izdanju, limitirane kolekcije, novi mirisi, neodoljive kugle i zvjezdice prepune mirisnih njegujućih poslastica… Naravno, i ove godine ponudili su lijepi izbor setova po promotivnim cijenama, za manje i veće budžete.
Što kažu iz L’OCCITANEA, koja su najčešća pitanja kupaca u prosincu i koji su najpopularniji pokloni ove sezone? „Pripadnice ljepšeg spola nerijetko mjesecima unaprijed planiraju kombinacije L’OCCITANE darova kojima će razveseliti svoje prijateljice i partnere, a vole i objaviti svoje želje na društvenim mrežama. Ove godine im se sviđa to što su njihovi omiljeni proizvodi, iz kolekcija Badem i Karite, u dizajnerskom ruhu, pa je to opet nešto moderno i prestižno za pokloniti prijateljicama. Za muškarce biraju najčešće naše balzame poslije brijanja koji su posebno njegujući i kvalitetni. S druge strane, muškarci su nepredvidivi. Neki vole na vrijeme naručiti poklone putem naše web trgovine, jer znaju što njihove gospođe vole i koriste. Druge pak, očekujemo nekoliko dana prije Božića, kada obično dođu potražiti last-minute savjet od naših estetskih savjetnica u trgovinama. Što je novo, što žene vole, ona vaša krema za ruke, nešto s božurom, neki dobar parfem… Ovo su samo neki od zahtjeva oko kojih uvijek rado savjetujemo kupce. To je posebno veselo razdoblje u našim trgovinama, što mislim da svaki kupac može i osjetiti kada uđe u bilo koju L’OCCITANE trgovinu.“, komentira Ana-Marija Turković, voditeljica maloprodaje za L’OCCITANE.
Što se krije iza crteža na kutijama i limitiranim kolekcijama, odgovara voditeljica marketinga Petra Sikirić. „Odabir božićnih poklona je težak jer poklonom želimo osobi pokazati koliko nam znači i prenijeti joj neku poruku. Kada se radi o nama bliskoj osobi, često za poklon biramo nešto kvalitetno, njegujuće, što i sami redovito koristimo jer želimo taj doživljaj njege i luksuza pružiti i toj, posebnoj osobi. Htjeli smo kupcima i vizualno dočarati da iza svakog L’OCCITANE proizvoda stoji istinita priča o našim vrijednostima i na taj način ih podsjetiti da je ponekad najbolji izbor onaj najjednostavniji – koji bi i sami za sebe odabrali. CASTELBAJAC Paris za nas je oslikao vrijednosti koje brend L’OCCITANE već mnogo godina podupire. Oznaka „Moja Provansa“ označava dugoročna partnerstva L’OCCITANEA s dobavljačima. „Moj planet“ simbolizira L’OCCITANEOVE aktivnosti za zaštitu bioraznolikosti, dok „Moja predanost“ odražava našu potporu emancipaciji proizvođačica karite maslaca. „Moj vid“ priča je o borbi protiv sljepoće koja se može spriječiti, borbi koju predano vodi naša međunarodna Zaklada.
Odabirom L’OCCITANE poklona za svoje najdraže, naši kupci dijele ove vrijednosti što nam je iznimno drago.“
Više o ponudi promotivnih setova i izboru darova potražite na www.loccitane.hr, kao i lokacije L’OCCITANE trgovina.