1991.godine, Kenzo Homme je bio prvi miris s morskom notom. Postao je klasik među muškim mirisima sa svojim kultnom bočicom u obliku bambusa. Od samoga početka, Kenzo Homme je izraz slobode. Sada, Kenzo Homme reinventira slobodu i ponovno se povezuje sa prirodom!

Jeste li znali?

Orin Hardy, osnivač BAMBOO organizacije je ambasador za Kenzo Homme novu komunikacijsku kampanju. Misija je koristiti održivi materijal, poput bambusa, za izgradnju kuća i potaknuti ljude na život u skladu s prirodom.

KENZO_HOMME_EDT_INTENSE_PACKSHOT_3_FLACONS

Kenzo Homme Eau de Toilette Intense dostupan je u 3 formata: 40, 60 i 110 mL.

Ovaj Eau de Toilette Intense miris je nova morska, topla i drvenasta varijacija. Ima svježinu ružičastog papra u kombinaciji sa energijom morskog povjetarca, snagu drveta smokve i senzualnost sandalovine, poput slane kože zagrijane suncem. Svježi miris s intenzivnim i zanosnim tragom.

KENZO_HOMME_EDT_INTENSE_PACKSHOT_3_FLACONS

Kenzo Homme, snažno i upečatljivo ime s jedinstvenim konceptom: izraz slobode kroz prirodu. U skladu sa Kenzo vizijom novoga svijeta, Hrvatska se također uključila sa svojim doprinosom u izgradnji novoga puta za još ljepši svijet. Uz donaciju franjevačkom samostanu, smještenog u Dubrovniku, Kenzo tim je posadio drvo grejpa kako bi obogatio floru prirodnog bogatstva. Time smo napravili prvi korak ka stvaranju ponovnog povezivanja sa istinskom ljepotom prirode koja je naša budućnost i razlog našega življenja. Inspirativni koncept kroz koji ostvarujemo projekte koji u potpunosti njeguju naše vrijednosti.