
Mislim da mogu u ime cijele redakcije napisati kako ne možemo sakriti svoje oduševljenje! Kad je riječ o Keanu Reevesu, naša ljubav i divljenje ne poznaju granice. Njegova nevjerojatna svestranost i sposobnost da nas uvijek iznenadi novim, neočekivanim projektima nešto je što istinski obožavam(o)
Keanu Reeves na Broadwayu
Upravo zato, vijest da će se najesen okušati na Broadwayu, i to u ulozi koja obećava dubinu i slojevitost, dočekali smo s uzbuđenjem! Zamislite samo, Keanu Reeves, na Broadwayu, u kultnoj drami koja propituje samu srž ljudskog postojanja. Spremni smo za ovo (istovremeno u niskom startu pretražujemo letove za New York)!
Kad ništa nije sve, a sve je ništa – “U očekivanju Godota”
Broadway će od 12. rujna na repertoaru imati novu predstavu – “U očekivanju Godota”. Keanu Reeves i njegov dugogodišnji prijatelj i kolega Alex Winter (da, Bill & Ted duo ponovno zajedno!) tumačit će glavne uloge u novoj produkciji “U očekivanju Godota” Samuela Becketta. Riječ je o drami koja je, kako i sâm naslov sugerira, “tragikomedija u dva čina”, no ono što je čini istinski fenomenalnom jest njezina sposobnost da bude predstava ni o čemu. I o svemu. Ali uglavnom ni o čemu. Ozbiljno, ništa se tu ne događa. Upravo u tome krije se njezina genijalnost.
Napisana između 1948. i 1949., a izdana 1952., ova drama prkosi konvencionalnoj naraciji. Vladimir (Didi) i Estragon (Gogo), dvojica, najvjerojatnije, skitnica čekaju misterioznog Godota. Tko je Godot? Ne znamo. Hoće li doći? Gotovo sigurno neće. I u tom vječnom čekanju, u njihovim besmislenim razgovorima, ponavljajućim radnjama i susretima s ekscentričnim likovima poput Pozza i njegovog sluge Luckyja, ogleda se apsurdnost ljudske egzistencije. To je djelo koje, iako naizgled statično, postavlja sva velika životna pitanja – i ne daje nijedan odgovor. Upravo ta neizvjesnost, ta praznina ispunjena dubokim promišljanjem o smislu, nadi i očaju čini “U očekivanju Godota” bezvremenskim remek-djelom i globalnim kulturnim fenomenom. Čekanje je samo po sebi radnja, a sama činjenica da se ništa ne događa postaje središnji događaj. To je igra koja vas tjera na razmišljanje, na smijanje apsurdu, na suprotstavljanje tišini.
View this post on Instagram
Jamie Lloyd je vizionar koji redefinira kazalište
Za režiju ove uzbudljive i “duboko ljudske nove produkcije” zaslužan je kazališni redatelj Jamie Lloyd, do sada nagrađen nagradama Tony i Olivier. Rođen 1980. u Pooleu, Dorset, Lloyd je postao sinonim za moderan minimalizam i ekspresionistički stil koji osvaja kritiku i publiku. Njegove produkcije često su “turbonabijene”, energične i vizualno upečatljive, a istovremeno prodiru u srž teksta. Kritičari su ga prozvali “čudom londonskog kazališta” i “redefiniranjem West End teatra”, a Dominic Cavendish iz The Daily Telegrapha jednom je izjavio: “Malo redatelja ima Lloydovu sposobnost da nas prenese na gornje ešalone kazališnog užitka.”
Lloydov rad obuhvaća širok spektar – od hvaljenih izvedbi Harolda Pintera (za kojeg se smatra jednim od glavnih tumača) do zapaženih mjuzikla i klasičnih drama. Njegova produkcija “Betrayal” s Tomom Hiddlestonom doživjela je golem uspjeh na Broadwayu i zaradila mu nominaciju za Tonyja, dok je nedavni “Sunset Boulevard” s Nicole Scherzinger osvojio sedam Olivier nagrada i tri Tonyja. Njegov stil prepoznatljiv je po minimalističkoj estetici koja u fokus stavlja glumu i samu suštinu priče, često koristeći snažne vizualne elemente i zvučne kulise kako bi stvorio intenzivan i imerzivan doživljaj za publiku. Lloyd je također veliki zagovornik pristupačnog kazališta za mlade i raznoliku publiku, s inicijativama koje uključuju tisuće besplatnih ulaznica.
Spoj Keanua Reevesa, Alexa Wintera i genijalnosti Samuela Becketta pod redateljskom palicom Jamieja Lloyda obećava kazališno događanje koje se ne propušta. Pripremite se za nešto što će vas natjerati na razmišljanje, smijeh te možda čak i malo egzistencijalnog straha.
Foto: Michael Loccisano/Getty Images