Mislim da mogu u ime cijele redakcije napisati kako ne možemo sakriti svoje oduševljenje! Kad je riječ o Keanu Reevesu, naša ljubav i divljenje ne poznaju granice. Njegova nevjerojatna svestranost i sposobnost da nas uvijek iznenadi novim, neočekivanim projektima nešto je što istinski obožavam(o)

Keanu Reeves na Broadwayu

Upravo zato, vijest da će se najesen okušati na Broadwayu, i to u ulozi koja obećava dubinu i slojevitost, dočekali smo s uzbuđenjem! Zamislite samo, Keanu Reeves, na Broadwayu, u kultnoj drami koja propituje samu srž ljudskog postojanja. Spremni smo za ovo (istovremeno u niskom startu pretražujemo letove za New York)!

Kad ništa nije sve, a sve je ništa – “U očekivanju Godota”

Broadway će od 12. rujna na repertoaru imati novu predstavu – “U očekivanju Godota”. Keanu Reeves i njegov dugogodišnji prijatelj i kolega Alex Winter (da, Bill & Ted duo ponovno zajedno!) tumačit će glavne uloge u novoj produkciji “U očekivanju Godota” Samuela Becketta. Riječ je o drami koja je, kako i sâm naslov sugerira, “tragikomedija u dva čina”, no ono što je čini istinski fenomenalnom jest njezina sposobnost da bude predstava ni o čemu. I o svemu. Ali uglavnom ni o čemu. Ozbiljno, ništa se tu ne događa. Upravo u tome krije se njezina genijalnost.

Napisana između 1948. i 1949., a izdana 1952., ova drama prkosi konvencionalnoj naraciji. Vladimir (Didi) i Estragon (Gogo), dvojica, najvjerojatnije, skitnica čekaju misterioznog Godota. Tko je Godot? Ne znamo. Hoće li doći? Gotovo sigurno neće. I u tom vječnom čekanju, u njihovim besmislenim razgovorima, ponavljajućim radnjama i susretima s ekscentričnim likovima poput Pozza i njegovog sluge Luckyja, ogleda se apsurdnost ljudske egzistencije. To je djelo koje, iako naizgled statično, postavlja sva velika životna pitanja – i ne daje nijedan odgovor. Upravo ta neizvjesnost, ta praznina ispunjena dubokim promišljanjem o smislu, nadi i očaju čini “U očekivanju Godota” bezvremenskim remek-djelom i globalnim kulturnim fenomenom. Čekanje je samo po sebi radnja, a sama činjenica da se ništa ne događa postaje središnji događaj. To je igra koja vas tjera na razmišljanje, na smijanje apsurdu, na suprotstavljanje tišini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Waiting for Godot (@godotbway)

Jamie Lloyd je vizionar koji redefinira kazalište

Za režiju ove uzbudljive i “duboko ljudske nove produkcije” zaslužan je kazališni redatelj Jamie Lloyd, do sada nagrađen nagradama Tony i Olivier. Rođen 1980. u Pooleu, Dorset, Lloyd je postao sinonim za moderan minimalizam i ekspresionistički stil koji osvaja kritiku i publiku. Njegove produkcije često su “turbonabijene”, energične i vizualno upečatljive, a istovremeno prodiru u srž teksta. Kritičari su ga prozvali “čudom londonskog kazališta” i “redefiniranjem West End teatra”, a Dominic Cavendish iz The Daily Telegrapha jednom je izjavio: “Malo redatelja ima Lloydovu sposobnost da nas prenese na gornje ešalone kazališnog užitka.”

Lloydov rad obuhvaća širok spektar – od hvaljenih izvedbi Harolda Pintera (za kojeg se smatra jednim od glavnih tumača) do zapaženih mjuzikla i klasičnih drama. Njegova produkcija “Betrayal” s Tomom Hiddlestonom doživjela je golem uspjeh na Broadwayu i zaradila mu nominaciju za Tonyja, dok je nedavni “Sunset Boulevard” s Nicole Scherzinger osvojio sedam Olivier nagrada i tri Tonyja. Njegov stil prepoznatljiv je po minimalističkoj estetici koja u fokus stavlja glumu i samu suštinu priče, često koristeći snažne vizualne elemente i zvučne kulise kako bi stvorio intenzivan i imerzivan doživljaj za publiku. Lloyd je također veliki zagovornik pristupačnog kazališta za mlade i raznoliku publiku, s inicijativama koje uključuju tisuće besplatnih ulaznica.

Spoj Keanua Reevesa, Alexa Wintera i genijalnosti Samuela Becketta pod redateljskom palicom Jamieja Lloyda obećava kazališno događanje koje se ne propušta. Pripremite se za nešto što će vas natjerati na razmišljanje, smijeh te možda čak i malo egzistencijalnog straha.

Foto: Michael Loccisano/Getty Images