Naš mladi brend namještaja Metoda za kraj godine lansirao je intrigantnu vizualnu kampanju The Touch (Dodir) koja se nadovezuje na filozofiju brenda Racionalno / Iracionalno.

“Tema Dodira ističe taktilni doživljaj namještaja koji se odvija nesvjesno, a snažno utječe na kvalitetu našeg života. Ovo je pogotovo važno kada je riječ o namještaju od masivnog drveta, poput slavonskog hrasta kojeg koristi Metoda. Osjetilo dodira dolazi prvo, prije vida i govora. Margaret Atwood u romanu Slijepi ubojica govori kako je jezik dodira prvi i posljednji jezik te uvijek govori istinu.

Transom stolica

Ovaj editorial je istraživanje Metodine filozofije Racionalno/Iracionalno kroz interakciju Dodira čovjeka i namještaja, odnosno ekspresije naših unutrašnjih doživljaja, intimnog svijeta i zaigranosti ljudske prirode. Kada je namještaj izrađen od kvalitetnih sirovina, dobro dizajniran i proizvoden, dugo ostaje u našim životima,  vežemo se uz njega jer nosi memoriju mnogih naših doživljaja i uspomena.” – objašnjava Tatjana Bartaković, kreativna direktorica kampanje iz Oda Communications.

Patrona stolica

Kampanja The Touch predstavlja šest primjeraka namještaja iz kolekcije Metode – stolicu Joi (Regular Company), stolicu Patrona (Grupa), stolicu Transom (Simon Morasi Piperčić), stolicu Dimensia (Mladen Orešić), stolicu Woody Alien & stol Tavolta (Numen/ForUse) te komodu Potka (Neisako).

JOI stolica

Franjo Matković autor je fotografija, snimatelj i režiser prvog videa kampanje The Touch by Woody Alien / Tavolta. Serija od preostalih pet videa očekuje se u siječnju. Samu srž ideje kroz svojevrsni performance izvrsno je izvela plesačica i model Filipa Ledić. Marcela Vrček za svaku je scenu osmislila minimalistički, ali upečatljiv styling zahvaljujući kojem je naglasak na doživljaju pokreta izvođačice i njezinoj plesnoj interakciji s namještajem. Šminku je realizirala Iva Rukavina.

Dimensia stolica

Potka komoda

Brend: Metoda
Production:
Creative director: Tatjana Bartaković
Photo & video: Franjo Matković
Model: Filipa Ledić
Styling: Marcela Vrček
MakeUp: Iva Rukavina

Naziv projekta: Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN / Naziv korisnika: Spin Valis d.d. / Ukupna vrijednost projekta: 118.635.689,57 HRK/ 15.745.661,90 EUR / EU sufinanciranje projekta: 60.233.713,38 HRK / 7.994.387,60 EUR

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis d.d.