Josipa Krolo magistrirala je 2018. godine na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu i do danas je izlagala na više samostalnih i grupnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu među kojima su i Galerija PM, Kahan Art Space Budapest, Lauba, 6. Bijenale slikarstva, Art Zagreb te 35. Salon mladih
Sudjelovala je na VR Incubator rezidenciji u Podstrani 2018. godine, na rezidenciji De/konstrukcija slike u Leipzigu 2019. godine te Cite des arts rezidenciji u Parizu.
Članica je HDLU, HULU i HZSU te dobitnica ArtConnect Magazine Unseen nagrade.
Serija slika Postsezona, koju možete razgledati u periodu od 27. ožujka do 23. travnja u zagrebačkom Botaničaru bavi se gentrifikacijom Splita – posljedicom postkonfliktnih privatizacijskih zločina nakon raspada Jugoslavije te potpunim oslanjanjem na tercijarni sektor ekonomije-turizam.
Od Splita 1979. godine kada su izgrađeni Koteks, Bazeni Poljud, stadion na Poljudu i probijen je željeznički tunel od Kopilice do centra do Splita 2019. godine i apartmana kada je osigurano 70 tisuća novih ležajeva u privatnom smještaju i slavi se rast broja noćenja.
Do kada će građani vrijediti samo kao statisti u „Mediteranu kakav je nekad bio“? Hoće li turizam krenuti u održivom smjeru? Što će ostati zapisano u betonu? Na popisu stanovništva? I hoće li moje ime biti na njemu?” neka su od pitanja koja autorica postavlja ovom izložbom.