S jedne strane vode se rasprave o tome kako se događaji u filmu ne podudaraju sa stvarnošću, obitelj Gucci negoduje kao i bivši kreativni direktor Tom Ford. No, u tjednu kad je film izašao potražnja za Gucci komadima narasla je za 257 posto
“Film nosi narativ koji je daleko od istine. Produkcija se nije udostojila kontaktirati nasljednike prije opisivanja Alda Guccija – koji je bio predsjednik tvrtke 30 godina – i druge članove obitelji Gucci kao nasilnike, bezobzirne i bezosjećajne prema svima oko sebe, dajući protagonistima, događajima i tonu filma stav koji im nikad nije pripadao”, napisali su nasljednici Alda Guccija u svom dramatičnom priopćenju nakon premijere filma House of Gucci krajem studenog.
“Paolo (Gucci), s kojim sam se susreo u nekoliko prigoda, bio je ekscentričan i radio je luckaste stvari, ali njegovo ponašanje zasigurno nije bilu u stilu ludog lika smanjenog mentalnog kapaciteta kako ga je Leto odigrao” komentirao je film u svom eseju bivši kreativni direktor kuće Tom Ford. “Nekoliko dana nakon gledanja filma bio sam duboko tužan, a to je reakcija koju, vjerujem, ima većina nas koji smo poznavali aktere. Teško mi je bilo vidjeti humor i kemp u nečemu što je bilo tako krvavo. U stvarnom životu nije bilo kempa. Ponekad je bilo apsurdno, ali je ultimativno bilo tragično.”
Naveliko su kritizirani i naglasci u filmu. Francesca De Martini koja je radila kao savjetnica za jezik na filmu rekla je za Daily Beast da Gagin talijanski naglasak nije dobar odnosno da zvuči više ruski nego talijanski. Anna de Fina, talijanska lingvistkinja sa Sveučilišta Georgetown za The Cut je rekla da u filmu nema autentičnih talijanskih naglasaka. “U talijanskom jeziku svi su slogovi više ili manje iste duljine. Zato imate osjećaj da je tako melodičan”, rekla je i dodala da je u engleskom suprotno, naglašeni slogovi dolaze u intervalima i kombiniraju se s kraćim nenaglašenim slogovima. “Lady Gaga dok govori ne gubi tu kvalitetu i to je jedan od razloga zašto zvuči tako čudno.”
Film nije sasvim rasturio ni kod kritičara. Na IMDB-ju ga je publika ocijenila sa sedmicom, na Rotten Tomatoes sa 62 posto, a relativno loše kritike napisali su stručnjaci iz niza medija među kojima su New York Times, Variety, Slate i niz drugih. Unatoč tome, film je do sada zaradio gotovo 35 milijuna dolara, piše Variety, Ridley Scott je zadovoljan, a čini se da su poprilično zadovoljni i vlasnici kuće Gucci. Iako prava na film ima isključivo Ridley Scott i to već više od 20 godina te kuća Gucci u njemu nije sudjelovala financijski ni kreativno osim kod dijela kostima, i ona se itekako od njega okoristila.
U prvom tjednu prikazivanja filma, piše WWD, potražnja za Guccijem na internetu je porasla za 257 posto u odnosu na tjedan ranije. I tome nije doprinijela samo jednostavna činjenica da film prati priču o obitelji Gucci. Naime, Jared Leto koji glumi Paola Guccija u filmu, u svakodnevnom je životu Guccijev ambasador te se tijekom promocije filma pojavljivao gotovo isključivo u njihovoj odjeći. Salma Hayek koja glumi vidovnjakinju Pinu je supruga vlasnika konglomerata Kering koji je vlasnik Guccija, François-Henrija Pinaulta, a i ona je tijekom promocije filma nekoliko puta nosila Gucci.
Gucci je tijekom promocije u više navrata nosila i glavna zvijezda filma, Lady Gaga, a iz brenda su se pohvalili da su za potrebe snimanja iz arhive kuće posudili niz komada kako bi se upotpunila scenografija za Gucci trgovinu u Rimu.
No Gucciju je možda najviše pomogla činjenica da su se, osim posuđivanja odjelu kostimografije, držali sasvim podalje od filma. Njegova je radnja smještena u periodu od kraja sedamdesetih do sredine devedesetih godina i baca vrlo negativno svjetlo na osnivače Guccija. No ono što se tada zbivalo, nema nikakve veze s kućom Gucci danas baš kao što nema ni sama obitelj Gucci.