Kraj godine potiče nas na osvrt i pregled svega proživljenog, dok se istovremeno nalazimo u prijelomnom trenutku – na samom pragu sljedeće godine. Koje će teme i trendovi oblikovati narative nadolazećih mjeseci? Ako je umjetna inteligencija obilježila ovu fazu, koja je sljedeća stepenica razvoja? Kuda ide modna scena i koje nas društvene polemike očekuju?
Novo izdanje Grazia Inbox Edit newslettera bavi se pitanjem: what’s next? U svijetu u kojem je nesigurnost rastuća, kako će izgledati društvo i sve ono što ga definira? Umjetna inteligencija u 2025. pomaknula je svoje vlastite mogućnosti i uvjerljivo se svrstala u svakodnevne alate većine ljudi. Na modnoj sceni dogodile su se tektonske promjene u luksuznim kućama, a novi pravilnici za influencere pokazali su da se pitanje viralnosti i kvalitetnog oglašavanja značajno mijenja. O čemu ćemo kao društvo govoriti i zašto – sve ovo pronađite u novom izdanju našeg newslettera.
Pitali smo stručnjake: what’s next?

Dok tehnologija umjetne inteligencije napreduje nevjerojatnom brzinom, jedno od ključnih pitanja koje postavljamo jest: što je iduće? Svijet promatramo kroz prizmu mogućnosti koje AI donosi, ali i kroz neizvjesnost koju nosi. Pitanja o tome kako će se naši poslovi, obrazovanje, društveni odnosi i svakodnevni život mijenjati postaju sve važnija. Mia Biberović, tech/business media editor, otkriva nam gdje vidi budućnost AI-ja i kako će mijenjati kreativnu, medijsku i marketinšku industriju.
Nakon razdoblja inflacije i promjena, financijski svijet se nastavlja mijenjati. Svaka odluka koju donosimo danas oblikuje našu ekonomsku budućnost, a istovremeno nas tjera da promislimo o vrijednostima koje želimo očuvati. Razgovaramo s financijskom stručnjakinjom Barbarom Vuković o tome kako ćemo trošiti, ulagati i štedjeti u 2026. godini.
View this post on Instagram
Dok svijet mode stalno evoluira, jedno od ključnih pitanja koje postavljamo jest: što je sljedeće? Promatramo trendove, inovacije i kreativne eksperimente, ali istovremeno osjećamo neizvjesnost budućih stilova i smjerova industrije. U 2025. imali smo priliku doživjeti jednu od najdinamičnijih godina kad govorimo o fashion businessu, s pregršt promjena i kreativnih vodstava. Kako će se modna scena promijeniti otkriva nam stilistica Laura Bošnjak.
Intenzivnije no ikad osjećamo neizvjesnost oko toga što će privući publiku i kakav sadržaj ona traži, jer smo i sami kao publika izloženi masovnoj produkciji i oglašavanju sa svih strana. Jedno od ključnih pitanja koje postavljamo jest: kako će izgledati marketing i viralnost u 2026.? Koje će taktike oblikovati uspješne kampanje o kojima će se govoriti kao o onima koje su “slomile” internet? Mario Fraculj, doc. dr. sc., otkriva nam gdje vidi budućnost marketinga i viralnosti.
U tom vrtlogu promjena, što će se događati s društvom iznutra? Kakve nas kulturne debate očekuju i koje će teme oblikovati javni diskurs i kolektivne stavove? Pitanja o tome što će privući pažnju medija, koje vrijednosti će biti u fokusu i kako će se naše zajednice mijenjati postaju sve važnija. Koje će teme dominirati društvenim raspravama otkriva nam dr. sc. Marija Brajdić Vuković.
Prijavite se na newsletter
Prijavite se na Grazia Inbox newsletter i ne propustite inspirativne priče ljudi koji podsjećaju da granice ne postoje!
Foto: Instagram, Katya Klema, Pinterest

