(Glossier Play, umjetnica Janine The Machine u novoj Glossier Play kampanji)

Prije dva tjedna, poznati make up brand je na svom Instagram računu objavio nejasnu fotografiju posvećenu Glossier Playu, koji je u manje od 24 sata na svom novom Instagram računu prikupio preko 50 tisuća sljedbenika, a ta brojka se sada već opasno približila i 100.000.

Prvo što su stavili na svoj račun je bio zabavan video u kojem muškarac pleše dok se uz njega prikazuju motivirajuće riječ poput ‘Danas je novi je dan. Probudio si se danas. Ti si zvijezda. Šaljem ti ljubav. Nastavi samo.’ Odmah nakon toga su stavili i gif koji prikazuje plavo slovo G te su ljudi krivo pretpostavili i povezali cijelu situaciju sa seksom.

https://www.instagram.com/p/BuL8ODDFZZw/?utm_source=ig_web_copy_link

No, u ponedjeljak je novi Glossier Play konačno otkriven i predstavlja sjajnu i šarenu šminku. U svijetu make upa postoji cijeli spektar stilova, od no make up do glam looka. To se može vidjeti i po YouTube tutorijalima te Instagramu gdje mnoge mlade djevojke i make up artistice prikazuju dobro razrađene i uhodane tehnike šminkanja pomoću kojih transformiraju svoj izgled do neprepoznatljivosti.

https://www.instagram.com/p/BumUDKlnF3S/?utm_source=ig_web_copy_link

Za njih je svakodnevni highlighter i glitter must have. Do do sada je Glossier bio poznat kao brand koji naglasak stavlja na proizvode za njegu kože poput seruma i maski. Nije bilo glitter ili ‘teške’ šminke, a prvi proizvod je bio balzam za usne u boji kože koji je ostavljao blagi trag na usnama.

https://www.instagram.com/p/BuoRDRSHCeG/?utm_source=ig_web_copy_link

Za sada je Glossier Play predstavio četiri nova proizvoda; Colorslide technogel olovku za oči, Vinylic Lip ruž za usne, Glitter Gelée paletu te koncentrat highlightera. ‘Ovo je samo početak’- iz Glossiera kažu da će biti još različitih tekstura i boja

https://www.instagram.com/p/BulkikalY_X/?utm_source=ig_web_copy_link

Osnivačica branda, mlada Emily Weiss započela je svoju Glossier priču 2010. godine s ‘Into the Gloss’ beauty blogom, gdje je okupila skin care i make up fanatike. Prije pokretanja branda radila je u raznim modnim časopisima,a čak je snimila i nekoliko epizoda MTV-eve serije ‘The Hills’. No, oduvijek je znala da je to zamka te nije željela biti zvijezda nekog reality showa.

https://www.instagram.com/p/BulkKdsnaq_/?utm_source=ig_web_copy_link

Pokretanjem Glossier Play branda postaje jasno da Emily Weiss želi svoj digitalni brand pretvoriti u konglomerat.
‘Gledajte to ovako: Glossier je ekvivalent Estée Lauder brandu, a Glossier Play MAC-u’ – tim riječima je opisan novi Glossier Play od strane Rachel Strugatz za Business of Fashion.