Globalni automobilski brend ulazi na tržište s razrađenom prodajno-servisnom mrežom, jasnim razvojnim identitetom i ambicioznim planom širenja u regiji
U okviru ekskluzivnog eventa organiziranog u privremeno kreiranom pop-up lounge showroomu na atraktivnoj lokaciji zagrebačkog Riverside Gardena, hrvatskoj je javnosti premijerno predstavljen novi globalni automobilski brend Omoda&Jaecoo.
Novi globalni automobilski brend
Jedan od strateški najvažnijih ulazaka na tržište
Riječ je o jednom od strateški najvažnijih ulazaka na domaće tržište u posljednjem desetljeću, koji označava početak snažnog razvojnog ciklusa brenda u regiji.
Brend je domaćoj javnosti predstavio direktor brenda Omoda&Jaecoo, Igor Dejanović, koji je tom prilikom istaknuo snažnu podršku matične grupacije Chery i jasno definiranu poslovnu viziju za europsko tržište.
Posebno je naglasio da Hrvatska ima važnu ulogu unutar regionalne strategije brenda te da je ovo tek prvi korak u dugoročno planiranoj ekspanziji.
Snaga iza inovacije
Omoda&Jaecoo dolaze s bogatim nasljeđem Chery grupacije, koja je već 22 godine zaredom vodeći kineski izvoznik vozila. Grupa je prisutna u više od stotinu zemalja, s portfeljem od devet brendova, a godišnje isporučuje milijune vozila.
Chery je prvi kineski proizvođač automobila s vlastitom tvornicom u Europi, smještenom u Barceloni, te se trenutačno nalazi na 385. mjestu Fortune Global 500 liste.
Do danas je isporučeno više od 16 milijuna vozila, od čega više od pet milijuna izvan Kine, a samo prošle godine izvezeno je više od 1,1 milijun automobila. Kako su i naveli predstavnici brenda, snaga grupacije daje Omoda&Jaecoo globalnu stabilnost i strukturu, ali i agilnost potrebnu za brzi rast što potvrđuju i brojke o više od 500 000 prodanih Omoda&Jaecoo modela na više od 45 tržišta u samo dvije godine.
Hrvatska se ovom premijerom priključuje zajednici u trenutku kad su proizvodi već zreli, tržišno validirani i spremni za europski iskorak.
Za one koji žele više – premium unutar osnovne cijene
Brend kombinira dva različita dizajnerska i funkcionalna pristupa unutar jedinstvene razvojne filozofije.
Urbana, dizajnerski odvažna Omoda linija usmjerena je na vozače koji kroz tehnologiju i estetiku izražavaju svoj identitet, dok je robusniji Jaecoo SUV koncept namijenjen onima koji traže snagu, sigurnost i udobnost, uz terensku spremnost. Vrhunska oprema, napredni sigurnosni sustavi i digitalna povezanost standardan su dio ponude, a kupci ne moraju birati između cijene i kvalitete jer brend već u osnovnim izvedbama nudi visoku razinu tehnološke i dizajnerske vrijednosti.
Tri modela koja su hrvatskoj publici predstavljena u sklopu ovog događanja ujedno najavljuju i početak prodajnog portfelja brenda.
Električni model OMODA 5 EV pozicioniran je kao tehnološki sofisticiran gradski SUV s dometom većim od 430 kilometara prema WLTP standardu, opcijom brzog DC punjenja do 80 kW, bežičnim CarPlay i Android Auto sustavom te 50 W bežičnim punjačem. Vizualno upečatljiv, opremljen je ambijentalnom rasvjetom, dvostrukim 10,25-inčnim ekranima i grijanim te ventiliranim sjedalima.
Model JAECOO 7 donosi klasičan benzinski pogon u kombinaciji s 2.0 turbomotorom i pogonom na sve kotače. Njegova orijentacija je na snazi, stilu i sigurnosti. Interijer je oblikovan luksuzno, s vrhunskim materijalima, panoramskim krovom i SONY audiosustavom. Uz sigurnosne sustave dostupne već u osnovnoj opremi, ovaj SUV pozicionira se kao vozilo za vozače koji očekuju robusnost, ali i urbanu profinjenost.
Lokalne suradnje i digitalna lifestyle prisutnost
Gosti zagrebačke premijere imali su priliku upoznati se i s rezultatima prve lokalne kreativne suradnje brenda u formi ekskluzivne modne capsule kolekcije nastale u suradnji s domaćim dizajnerskim dvojcem ENVY ROOM. Kolekcija uključuje kapicu, tehnički ilustriran T-shirt, funkcionalnu torbu i coffee-to-go šalicu, a svaki je komad rezultat interpretacije brend filozofije kroz modni dizajn. Time je dodatno naglašena snažna orijentacija i povezanost s kreativnom industrijom, arhitekturom, glazbom i digitalnim umjetnostima.
Brend se snažno oslanja na digitalni pristup i internacionalno je pozicioniran kao digital-first. Fokus komunikacije usmjeren je na društvene mreže, videosadržaje, suradnju s influencerima i snažan vizualni identitet. Omoda&Jaecoo ujedno je i službeni sponzori Weekend Media Festivala u Rovinju, gdje će nastaviti jačati svoju prisutnost među urbanom publikom.
Početak prodaje i dostupnost
Omoda&Jaecoo dolazi na hrvatsko tržište s unaprijed definiranim i potpuno operativnim prodajno-servisnim sustavom. U prvoj fazi, brend će biti prisutan kroz mrežu od sedam prodajnih salona na ključnim lokacijama diljem Hrvatske, koji će biti vizualno i funkcionalno usklađeni s najvišim standardima brenda. Svi modeli dolaze sa sedam godina jamstva ili 150 000 kilometara, uz 24-satnu pomoć na cesti dostupnu na području cijele Europske unije.
Paralelno s time razvijena je i kompletna servisna mreža, oslonjena na centralno skladište rezervnih dijelova u Novom Mestu u Sloveniji, čime je osigurana pravovremena logistička i tehnička podrška krajnjim korisnicima. Osnovna verzija web-stranice već je dostupna te omogućuje prijavu za ekskluzivne informacije i pre-launch ponude. Od 9. kolovoza bit će dostupna i proširena verzija stranice s detaljnim informacijama o modelima, cijenama, konfiguratorom i popisom svih lokacija i partnera, kao i mogućnošću rezervacije termina za testne vožnje.
Službeni početak prodaje planiran je za 9. rujna 2025., a do kraja ove godine na hrvatskom tržištu bit će dostupno ukupno šest modela, čime će se pokriti širok raspon potreba i profila kupaca. U ponudi će biti benzinski, hibridni, plug-in hibridni i potpuno električni pogoni, što potvrđuje stratešku orijentaciju brenda na raznolikost i tehnološku prilagodljivost tržištu.
Foto: PR