Germaine de Capuccini, španjolski brend kozmetike proslavio je čak 60 godina postojanja u zagrebačkom hotelu Esplanada, u Smaragdnoj dvorani
Dok razmišljamo o šest desetljeća uspjeha, nemoguće je ne govoriti o izvanrednom putovanju brenda koje je počelo s vizionarkom Carmen Vidal.
Carmen je bila žena koja je vjerovala da ljepota nadilazi samo fizički izgled. Za nju je ljepota bila samopouzdanje, briga o sebi i duboka povezanost unutarnjeg i vanjskog blagostanja. Osnovala je ovu tvrtku na temelju uvjerenja da svatko zaslužuje pristup visokokvalitetnim proizvodima uz koje se osjeća lijepo iznutra i izvana.
Njezina vizija i dan-danas vodi brend na svakom koraku. Ono što je započelo kao malen, ali ambiciozni projekt, sada je postalo globalni trend, a vrijednosti osnivačice Carmen su i dalje u središtu rada brenda. Poštuje se njezina ostavština – izvrsnost i individualna ljepota.
Kao tvrtka koja je usmjerena na njegu kože, godinama se trude očuvati i ljepotu sutrašnjice. Od svog osnutka, Germaine de Capuccini bio je predvodnik u brizi za okoliš i posvećen izgradnji održivije budućnosti. Zbog toga ljudi iz brenda stalno pokreću inicijative koje nadilaze ljepotu i usmjerene su na stvaranje boljeg svijeta.
Jedna od tih inicijativa jest ovogodišnja “Time for Tomorrow”, koja uključuje projekt “Refill & Renew”. Eko refill stvoren je kao održiva alternativa u pakiranju koje ne ugrožava kvalitetu samih proizvoda. Novi format krema može se ponovno puniti i reciklirati, omogućuje nam da damo novi život pakiranju te značajno smanjuje količinu otpada. Brojke su zapanjujuće pa će se tako na svakih 100 000 krema proizvedenih u eko refillu uštedjeti 12,3 tone čiste plastike, 750 kg čistog kartona i 800 grama tinte.
Ovim promjena Germaine de Capuccini nada se da će doprinijeti budućnosti u kojoj ljepota i odgovornost idu ruku pod ruku. Jučer su tako uz slavlje 60 godina brenda bile predstavljene eko refill kreme koje su od sada dostupne u Hrvatskoj tako svoje primjerke svih linija brenda odmah možete kupiti i sami pridonijeti zaštiti okoliša.
Slavlje u Esplanadi došla je podržati Denisse Lalama, internacionalni brand manager te se obratila prisutnima riječima hvale za profesionalce koji njeguju brend u Hrvatskoj i najavila mnoge zajedničke daljnje uspjehe. Brend su došli podržati mnogi poslovni partneri, prijatelji i pratitelji brenda, ali i osobe s javne scene.
Foto: PR, Bahlen Beauty