Korisnici Facebooka i Instagrama uskoro će morati plaćati verifikaciju svojih profila na platformama društvenih medija, poznatije kao plavu kvačicu, budući da Meta slijedi korake konkurentske platforme Twitter
Mark Zuckerberg, izvršni direktor Mete, objavio je jučer na Facebooku će se usluga prvo pojaviti u Australiji i Novom Zelandu krajem ovog tjedna.
Tvrtka je rekla da će koštati 11,99 dolara mjesečno na webu ili 14,99 dolara na iOS-u i Androidu. Zuckerberg je rekao da će uz plavu kvačicu usluga nuditi “dodatnu zaštitu od lažnog predstavljanja”, poboljšani doseg za provjerene korisnike i izravan pristup korisničkoj podršci.
U postu na blogu, Meta je rekla da će se oslanjati na vladine identifikacijske dokumente za dokazivanje identiteta verificiranih računa, kako bi se izbjegla neugodnost profila koji lažno predstavljaju ljude i brendove – kao što se dogodilo kada je Twitter prvotno uveo svoju plaćenu uslugu verifikacije.
Profili također moraju imati povijest objavljivanja, a korisnici moraju imati najmanje 18 godina. Usluga u ovoj fazi neće biti dostupna tvrtkama, rekao je Meta.
Povećana vidljivost objava provjerenih korisnika “ovisila bi o postojećoj veličini publike pretplatnika i temi njihovih objava”, rekla je tvrtka. Oni s manjom publikom mogli bi vidjeti ovime veći reach.
Inače, Meta je u studenom otpustila 11.000 zaposlenika – što je ekvivalent od 13% radne snage – zbog pada prihoda od oglasa i ekonomske krize. Cijena dionice tvrtke pala je za više od 70% u 2022. prije nego što se krenula oporavljati, a u srpnju je izvijestila o prvom padu prihoda.
Izvršni direktor Twittera, Elon Musk, odgovorio je na vijest u tvitu rekavši da je bilo “neizbježno” da će Meta pratiti Twitter.