Dnevni talk show Ellen DeGeneres dramatično je pao u gledanosti nakon skandala koji je uključivao navode da je riječ o toksičnom radnom mjestu sa zvijezdom, što je dominiralo naslovima prošle godine
New York Times je nedavno izvijestio da je “Ellen DeGeneres Show” tijekom 18. sezone emisije izgubio preko milijun gledatelja. Posljednja sezona programa započela je u rujnu 2020. isprikom komičarke zbog tvrdnji o toksičnom radnom mjestu koje su tijekom ljeta punile medijske naslovnice.
“Saznala sam da se ovdje događaju stvari koje se nikada nisu smjele dogoditi”, izjavila je DeGeneres tada u emisiji. “To shvaćam vrlo ozbiljno. I želim reći da mi je jako žao ljudi koji su bili pogođeni.” Prema Timesu, premijera 18. sezone imala je najviše ocjena bilo kojeg otvaranja sezone u posljednje četiri godine za “Ellen”, što je uistinu obećavalo da smo se pozdravili s “cancel kulturom”. Međutim, tijekom posljednjih šest mjeseci emisija je imala prosječno 1,5 milijuna gledatelja, dok je u istome razdoblju u prethodnoj sezoni ta brojka bila oko 2,6 milijuna, što je pad od čak 43 %. Izvršni direktor TV-emisije David McGuire izjavio je kako bi ovaj rezultat mogao i ne imati veze s kontroverzom, već raznolikim promjenama koje je uzrokovala pandemija. “Iako je emitiranje sveprisutno, a Covid je izazov za produkciju, radujemo se povratku naše publike uživo i 19. sezoni ispunjenoj svim smiješnim i potresnim trenucima zbog kojih je” Ellen “jedna od najdugovječnijih i najuspješnijih talk showova u povijesti “, rekao je McGuire.
Cijeli skandal nastao je prošlog ljeta kada su zaposlenici anonimno izvijestili kako trpe “rasizam, strah i zastrašivanje” na setu, dok se i sama DeGeneres suočila s optužbama za bezobrazno i hladno ponašanje. Te navode su slijedile optužbe za seksualno uznemiravanje i poticanje lošeg radnog okruženja protiv viših osoba. Scenarist Kevin Leman i producenti Ed Glavin i Jonathan Norman “rastali su se” od emisije nakon takvih optužbi.