Domaćica Fope branda Laura Carnielli predstavila je novitete ove talijanske zlatarske tvrtke
Fope tvrtka tijekom vremena razvila se u međunarodni brand skupocjenog nakita s reprezentativnim trgovinama u Veneciji, Londonu, Dubaiju, Kuala Lumpuru i na otoku Isola Bella (u jezeru Maggiore u Italiji). FOPE-ovo sjedište i proizvodni pogoni nalaze se u Vicenzi u Italiji, u kojoj je tvrtka osnovana 1929.
Predstavljene su sljedeće kolekcije FOPE nakita:
Kolekcija Aria izrađena je od novog nježnog, finog mrežastog zlatnog lanca, a namijenjena je mladim kupcima luksuznih artikala koji se priključuju modnom trendu sportske ležernosti. Komadi nakita iz kolekcije Aria (naušnice i ogrlice) dizajnirani su tako da se mogu kombinirati i usklađivati u tri različite nijanse zlata, a sastoje se od zlatnih cilindara optočenih bijelim ili crnim dijamantima za žene odnosno muškarce.
Aria ima i novu duljinu ogrlice skraćenu za 37 mm uz novi stil ogrlice s petljom u obliku slova Y i zlatnim cilindrom koji se može pomicati prema gore ili dolje duž lanca kako bi se prilagodili duljina i stil komada nakita. Zbog upotrebe laganih lanaca, vrijedne su spomena i uparene naušnice u kolekciji Aria, koje se vješaju sa stražnje strane uha i dizajnirane su tako da budu multifunkcionalne. Lanci se mogu nositi kratki ili dugi, zakopčani od stražnje prema prednjoj strani naušnice ili se mogu ukloniti kako bi se postigao jednostavan izgled medicinskih naušnica.
Luna je još jedna nova kolekcija kuće FOPE, a karakterizira je moderni, težak mrežasti lanac koji je posve savitljiv zahvaljujući inovativnom patentiranom sustavu.
Ova nova kolekcija sadrži kratke (tzv. choker) ogrlice koje simuliraju izgled krute choker ogrlice, ali pružaju udobnost glatke savitljive zlatne mreže po kojoj je skupocjeni nakit iz FOPE-ovih kolekcija najpoznatiji. Riječ je o revolucionarnoj primjerni koju je ovaj brand uveo!
Povrh tih narukvica iz kolekcije Luna Flex’it, koje su dostupne od bijelog, žutog i ružičastog zlata, ističe se dizajn namijenjen i ženama i muškarcima.
Novosti iz 2022. uključuju i neizostavne narukvice Flex’it. FOPE-ove kultne rastezljive narukvice, izrađene isključivo od zlata, iz pet osnovnih kolekcija (Prima, Solo, Eka, Vendôme i Panorama), redizajnirane su kako bi se u njih inkorporirao DNK branda uz istovremeno dijeljenje zajedničkog koncepta.
Jednostavna zlatna rondela iz originalne narukvice obogaćena je dodatkom samo jednog dijamanta u slovo „o” u logotipu FOPE. Ovaj dragocjeni detalj koji može biti bijel ili crn svidjet će se i muškarcima i ženama.
Vrhunac FOPE-ovih kolekcija u 2021. bila je kolekcija Essentials – linija 18-karatnih prstena i narukvica nadahnutih FOPE-ovim mrežastim lancem Novecento i dizajniranih tako da pristaju svim drugim FOPE-ovim kreacijama. Osmišljena kao univerzalna linija, kolekcija Essentials predstavlja duh FOPE-ovog DNK: riječ je o vrlo prilagodljivom proizvodu koji privlači sve dobne skupine.
Bilo da se nose pojedinačno ili u kombinaciji, ovi komadi uključuju naušnice u obliku obruča (dostupnih u tri veličine) te nove elegantne zlatne naušnice od Flex’it lanca s dijamantima. Svi novi prsteni iz kolekcije Essentials savitljivi su i dolaze u tri različite širine i opcije za boje zlata.
Dizajneri su 2022. dodali nove dvobojne prstene koje je FOPE vješto izradio kako bi polovica obruča prstena bila u kontrastnoj boji zlata, čime se omogućuje njegovo nošenje na različite načine.
Pored svih ovih novina, FOPE je nedavno predstavio svoju prvu cjelovitu liniju od 18-karatnog zlata namijenjenu posebno muškarcima.
Iako muškarci već preko deset godina nose FOPE-ove prepoznatljive zlatne narukvice i prstene Flex’it, ovo je prvi put da je razvijena bogata kolekcija nakita imajući u vidu muškarce.
Voditeljica za razvoj proizvoda Claudia Piaserico dizajnirala je za „FOPE muškarca” narukvice, manšete, prstene i ogrlice od 18-karatnog zlata, uglavnom optočene crnim dijamantima.
“Ti komadi nakita odmah se prepoznaju kao klasičan nakit FOPE jer se referiraju na naših pet najprodavanijih kolekcija Prima, Solo, Vendôme, Panorama i Eka, uz dašak muškosti koji se postiže upotrebom crnih dijamanata i detalja od crnog rodija.”
„Narukvice Flex’it, s udobnim i ergonomskim savitljivim zlatnim lancima koji se navlače, pružaju mogućnost nošenja finog nakita cijeli dan, po mogućnosti u svim prilikama. Baš kao i naše kolekcije za žene, naš novi elegantni nakit za muškarce dizajniran je kako bi se nosio kao svakodnevni luksuzni artikl.”
Danas se svaki komad nakita i dalje s ponosom proizvodi unutar kuće i šalje u više od 50 zemalja u svijetu, čime se ispunjava vizija osnivača sadržana u samom nazivu branda. FOPE je, naime, akronim koji se prevodi kao „tvornica za izvoz dragocjenog nakita”.
Sve kreacije kuće FOPE imaju zajedničko obilježje, a to je prepoznatljiv zlatni mrežasti lanac Novecento: bezvremenski klasik koji je prerastao u pravu ikonu zahvaljujući elegantnom isprepletanju zlata koje se može razlikovati po širini i dizajnu. Ovaj prepoznatljiv nakit predstavlja suštinski talijansko poimanje stila, koje je brandu osiguralo svjetski uspjeh.
Predstavljanje koncepta Flex’it 2007. označilo je ključnu prekretnicu za FOPE: tvrtka je patentirala nadograđenu verziju svog izuma iz 50-ih godina prošlog stoljeća i uvela posve nov način nošenja zlatnog nakita.
Originalni Flex’it sustav sastoji se od desetaka sitnih zlatnih opruga koje se majstorski umeću između svakog od članaka u 18-karatnom zlatnom lancu i čine ga potpuno savitljivim. Narukvice (i prstenje) koje se od njega radi predstavljaju revolucionarnu ideju u poimanju suvremenog luksuza.
Krajem 2021. FOPE-ova glavna direktorica za marketing Mariliza Cazzola realizirala je projekt koji je dugo ležao u ladici: predstavljanje novog uniseks mirisa Eau 558.
Ta parfemska vodica, koju je stvorio francuski kreator parfema Bertrand Duchaufour, besprijekorno je usklađena s temeljnim vrijednostima branda jer je podjednako složena i elegantna, profinjena i suptilna. Ona je dragocjeni nevidljivi dodatak koji stvara božanstven osjećaj na koži jer kreće od svježih nota citrusa i crnog papra kako bi se onda zagrijala do zlaćanije baze od cedrovine, jantara, vetivera, mošusa i vanilije.
Bočica u obliku komada nakita koja sadrži FOPE-ov parfem vješto je napravljena od zelenog stakla, točno u nijansi Pantone 558. Zlatno grlo bočice nadahnuto je FOPE-ovom prepoznatljivom zlatnom mrežom, a na njegovom se vrhu nalazi čep od ručno puhanog Murano stakla.
I na kraju, FOPE je upravo predstavio i mirisnu svijeću. Ovo nedavno proširenje u ponudi branda sadrži istu esenciju kao i parfem Eau 558, a nalazi se u posudi Venini rađenoj po narudžbi te predstavlja dodatak u osjetilnom doživljaju branda.
Obje kreacije bit će dostupne u FOPE-ovim buticima i odabranim trgovinama nakita diljem svijeta.
Više na malalan.hr