23 tra 2020
1 od 4
2 od 4
3 od 4
4 od 4
Diesel s ponosom predstavlja traperice iz kolekcije SS20 s Dieselovim DNA ali u skladu s nedavno objavljenom novom “brand” strategijom s fokusom na održivost
Dieselova strategija “For Responsible Living” lansirana u siječnju ove godine je obveza poduzimanja akcija u korist sadašnjih i budućih generacija te osiguranja daljnjeg Dieselovog uspjeha u mijenjanju svijeta. Strategija se temelji na četiri ključne postavke i obveze naziva: Biti Alternativa, Zauzimati Se Za Planet, Slaviti Individualnost i Promovirati Integritet.
Izgled novih traperica s etiketom “Made in Italy” jednak je Dieselovoj premium vintage traper liniji. Materijali su kreirani pomoću inovativnih tehnika koje značajno smanjuju upotrebu vode i kemikalija za vrijeme proizvodnog procesa. Svaki par traperica tretiran je s minimalnim iznosom GreenScreen certificiranih kemikalija a korištenje vode je smanjeno do 40%, uspoređujući s konvencionalnim metodama.
U ženskoj kolekciji dostupan je popularan model D-RIFTY s ravnom nogavicom i regularnim strukom koji pristaje svim oblicima tijela. Za D-RIFT 092X model korišteno je 180 litara manje vode nego u konvencionalnom procesu proizvodnje.
Muška ponuda podijeljena je između uskog i regularnog kroja: D-VIDER 092X u ravnoj nogavici, D-STRUKT s uskom nogavicom i regularnim strukom dostupan je u pranju 09AR gdje je korišenje vode smanjeno za 180 litara kako bi se stvorio klasičan vintage svijeloplavi efekt, Dieselova specifična patina te u pranju 093J gdje je korišteno 360 litara manje vode a rezultat je klasičan Dieselov prljavi vintage izgled.
Svaki model odgovornih Diesel traperica ima etiketu s porukom:
“Ova odjeća proizvedena u Italiji proizvedena je odgovorno. Koristeći inovativne tehnike Diesel partnera, ograničili smo upotrebu vode i kemikalija od proizvodnje materijala do pranja I obrade što ga čini odgovornim traperom s Diesel DNA.”