Diesel je lansirao kampanju Larger-Than-Life za jesen/zimu 22, koja donosi svijet divova odjevenih u Diesel u gradskom okruženju. Izrezani reklamni billboardi modela odjeveni u kolekciju jesen/zima22 stapaju se s horizontom urbanog pejzaža dok se istovremeno suprostavljaju stršećim arhitektonskim tornjevima.
Fotografije kampanje potpisuje Johnny Dufort, Chris Simmonds je umjetnički direktor a Glenn Martens kreativni direktor. Kampanja Larger-Than-Life stvara snažnu interakciju između impozantne dimenzije i strukture gradskih nebodera te Dieselovog odvažnog ljudskog elementa. Poze modela predstavljaju primjere Dieselovog ikoničnog stava optimizma, buntovništva, seksa, razigrane provokacije i drskog samopouzdanja.
Kolekcija predstavlja viziju kreativnog direktora Glenna Martensa o Diesel svijetu: denim, eksperimentiranje, pobuna, igra. Dieselov temeljni logo apliciran je na vunentu pleteninu iz održivih izvora te na puffer jakne, dok se Dieselov D vraća u jarkim bojama na odvažnim metalik haljinama, crop topovima, remenima i cipelama.
Traper postaje postmoderan u fluidnom trompe l’oeil denim printu koji je prisutan na suknjama, torbama, hlačama i košuljama. Komadi od čistog trapera s dodatnom teksturom dobili su slojevitost, kroz oštećene porube na džepu i struku ili kroz pomične isprane umetke u crvenoj i bijeloj boji. Prerađeni žersej spojen je s traperom kako bi se stvorili zanatski “Peel Off” komadi.
Otkrijte više o kampanji i kolekciji Diesel Fall Winter 22 na diesel.com