
Ponuda artisan pekarnica i kvalitetno koncipiranih wellbeing brendova u Hrvatskoj sve je bogatija. Njihova rastuća popularnost ide ruku pod ruku s kupcima nove generacije, koji su sve svjesniji važnosti onoga što unose u sebe. Iako pretilost ostaje jedan od primarnih zdravstvenih problema u Hrvatskoj, a fast-food lanci i dalje su laka i svugdje dostupna opcija, sve se više okrećemo brendovima koji su manji, ali zato iznimno posvećeni kvaliteti sastojaka. Rade sezonske, ručno rađene proizvode i istovremeno nude filozofiju koju želimo podržati vlastitim novcem
Do nas je ovih dana stigla upravo jedna takva priča – ona o brendu DDetox i novim artisan pekarnicama Charlie Bakery. Na bivšim adresama Noel Bread & Deli otvorene su nove pekarnice koje spajaju tradiciju ručne izrade slastica i proizvoda s aktualnim tržišnim trendovima. Osim pekarskih proizvoda, u njihovoj su se ponudi našli i hladno prešani sokovi DDetox, iza kojih stoji Dina Dragija. Od svoje 18. godine živjela je u inozemstvu, a kao studentica u Londonu, kojoj je zdravlje oduvijek bilo prioritet, upoznala se sa svježim sokovima te ubrzo shvatila da na hrvatskom tržištu nedostaje slična ponuda.
Sokovi su nas zainteresirali jer su nastali u suradnji sa stručnjacima, liječnicima i nutricionistima, s ciljem da doista doprinesu očuvanju zdravlja i jačanju imuniteta. Pristup ovog brenda uvelike se razlikuje od postojećih na tržištu – ideja nije tek ponuditi sokove. Riječ je o opsežnom pothvatu koji je usmjeren na dublje zdravstvene izazove Hrvatskoj te benefite koje može donijeti pravilna prehrana. Primjerice, suočeni s problemom dječje pretilosti u Hrvatskoj, tim DDetoxa lansirao je liniju DDetox Kids. Također, planiraju se pozicionirati unutar dentalne medicine kao nadopuna osobama koje privremeno ne mogu konzumirati krutu hranu. Nisu usmjereni samo na pozicioniranje kao lifestyle brend, već su neprestano u doticaju s novim informacijama kroz stručne skupove i razgovore sa specijalistima zbog čega postaju zaokružena wellbeing priča.
Uz to smo otkrili da sokovi čine samo dio ponude DDetoxa, zbog čega smo odlučili razgovarati s Dinom o njezinoj viziji!


U razvoju DDetox sokova sudjelovali su stručnjaci. Na koji su način pridonijeli kreiranju proizvoda i po čemu su sokovi specifični?
Razvoj DDetox svježih, hladno prešanih sokova temelji se na znanstveno utemeljenim recepturama pionira prirodne prehrane i sokoterapije, dr. Normana Walkera i dr. Maxa Gersona. Njihove recepture usmjerene su na prirodnu detoksikaciju organizma, regeneraciju stanica i vraćanje vitalnosti kroz konzumaciju svježih, neprerađenih sokova.
“Nutrijenti iz naših svježih sokova već nekoliko minuta nakon konzumacije ulaze u krvotok i počinju hraniti stanice organizma na prirodan način.”
U skladu s tim konceptom, naši se sokovi proizvode metodom hladnog prešanja, ručno, bez dodavanja vode, šećera ili konzervansa, čime se maksimalno čuvaju vitamini, minerali i enzimi. Svaki sok osmišljen je s jasnom funkcionalnom namjenom, bilo da je riječ o podršci imunitetu, energiji, probavi ili općoj ravnoteži organizma. Nutrijenti iz naših svježih sokova već nekoliko minuta nakon konzumacije ulaze u krvotok i počinju hraniti stanice organizma na prirodan način.

Kao brend blisko surađujemo s dr. med. Jeannette Gjurić, specijalisticom anesteziologije, reanimacije i intenzivne medicine, tradicionalne kineske medicine i well-aging medicine, te osnivačicom Poliklinike “Sinteza” i “koncepta Pet elemenata“. Uz to surađujemo s brojnim nutricionistima te redovito sudjelujemo na stručnim skupovima i edukacijama liječnika i drugih zdravstvenih stručnjaka.
Posebno ističemo sudjelovanje na konferenciji Estetica For You, prvoj estetskoj konferenciji otvorenoj za javnost u Hrvatskoj, gdje je DDetox među vodećim stručnjacima predstavljen kao primjer kvalitetne nutritivne podrške. Na edukativnim radionicama o detoksikaciji, probioticima i zdravom mršavljenju podršku su nam pružile i dr. sc. Mirela Marić te magistra farmacije Sandra Pavić Drašković, koje su iz vlastitog iskustva podržale koncept zdrave prehrane, detoksikacijskih sokova i naš brend.

U sljedećem koraku planiramo snažnije pozicioniranje unutar dentalne medicine, s obzirom na to da su naši sokovi idealna nutritivna nadopuna osobama koje privremeno ne mogu konzumirati krutu hranu, osobito u postoperativnom oporavku.
Suradnja sa stručnjacima za nas predstavlja temelj povjerenja i kvalitete te dugoročnog razvoja brenda. Naš cilj nije samo ponuditi proizvod, već trajno doprinijeti kvalitetnijoj ponudi na tržištu.

Posebno je zanimljiva linija DDetox Kids. Kako je nastala i koje okuse nudi? Također, DDetox uskoro dolazi u Charlie Bakery – kako je došlo do suradnje?
Linija DDetox Kids nastala je iz vrlo konkretne potrebe. Hrvatska je, prema europskim statistikama, među zemljama s najvišom stopom dječje pretilosti, dok tržištu istovremeno nedostaje zdrava, svježa i djeci prilagođena alternativa industrijskim napicima.
“Cilj nije isključivo prodaja proizvoda, već i edukacija o važnosti zdrave prehrane od najranije dobi.”
Kao odgovor na taj problem razvili smo nutritivno uravnotežene recepture u pakiranjima od 200 ml, prilagođene dječjoj dobi, s naglaskom na jačanje imuniteta i prirodno osvježenje organizma. Posebno prepoznajemo prostor za pozitivne promjene u školama i zdravstvenim ustanovama, gdje gotovo da ne postoji ponuda svježih i nutritivno vrijednih napitaka, što smatramo zabrinjavajućim. Naš cilj nije isključivo prodaja proizvoda, već i edukacija o važnosti zdrave prehrane od najranije dobi.
DDetox Kids linija uključuje okuse Yummi Kids (kivi, jabuka, ananas), Sunny Kids (naranča, limun), Healthy Hero Kids (jabuka, naranča, celer, limun) i Happiness Kids (mrkva, naranča, limun, ananas, jabuka). Posebno nas veseli činjenica da mame redovito biraju naše sokove za svoju djecu, što smatramo najvećom potvrdom.

Suradnja s Charlie Bakery artisan pekarnicama bila je prirodan nastavak našeg razvoja. Oba brenda dijele iste vrijednosti – kvalitetu, ručnu izradu svježih proizvoda i autentičnost. U sklopu te suradnje u Charlie Bakeryju dostupni su naši najpoznatiji sokovi, Sunny (naranča, limun), Vitamin Boost (jabuka, naranča, celer, limun, đumbir), Limunada menta (limun, svježa menta), Happiness (mrkva, naranča, limun, ananas, jabuka),Forest (kelj, blitva, celer, peršin, krastavac, limun, jabuka, đumbir), Red Boost (cikla, mrkva, limun, đumbir, jabuka), Hero (celer, peršin, krastavac, ananas, jabuka), DDetox matcha, hladno prešana kava te sezonski sokovi koji se redovito prilagođavaju potrebama klijenata. Naša vizija bila je objediniti dvije snažne priče, vrhunske nutritivne sokove i ručno rađene pekarske proizvode, kako bismo kupcima ponudili cjelovitu ponudu u skladu s aktualnim tržišnim trendovima.

Što je trenutno najtraženije u DDetox ponudi i kako se ona širila?
Potražnja unutar DDetox ponude izrazito je raznolika. Osim svježih sokova, distributeri smo açaí proizvoda vodećeg europskog brenda Fine Fruits Açaí, koji su posebno popularni među stranim gostima i turistima kao zdrav doručak ili užina, zahvaljujući vrlo ukusnom okusu i snažnim antioksidativnim svojstvima.

Smoothiji i zdrave kaše također su među najtraženijim proizvodima, dok je matcha jedan od naših najprodavanijih artikala zbog dugotrajne energije i brojnih zdravstvenih benefita. Shotovi su vrlo popularni zbog brzog imuno-boosta, a DDetox paketi detoksikacije bilježe velik interes kod klijenata koji žele strukturirani reset organizma.
Ponuda se razvijala organski, od sokova i detox programa prema obrocima, smoothieima, matchi i suradnjama s artisan pekarnicama. Kontinuirano pratimo tržišne trendove, no fokus ostaje na kvaliteti, svježini i pažljivo biranim partnerstvima koja dijele našu viziju.
Kako je nastala ideja DDetoxa i koje biste savjete dali malim wellbeing brendovima?
Od svoje 18. godine živim u inozemstvu, gdje je ovakav način prehrane već dugo sastavni dio svakodnevice potrošača te tržišni trend. Tijekom studija u Londonu dan sam započinjala svježim sokovima brenda Joe & The Juice, što mi je davalo energiju za produktivan rad. Shvatila sam da na hrvatskom tržištu nedostaje slična ponuda, a postojeća nije odgovarala onome što bih osobno željela konzumirati svakodnevno.
Zdravlje mi je oduvijek bilo prioritet, stoga sam se od samog početka razvoja brenda surađivala sa stručnjacima kako bih osigurala najvišu razinu kvalitete naših proizvoda. Danas s ponosom mogu reći da klijenti često ističu kako ni u inozemstvu ne nailaze na ovakvu razinu svježine i kvalitete, što smatram velikim uspjehom, osobito jer je ideja za razvoj DDetoxa upravo bila inspirirana ponudom stranih tržišta.

Moj savjet malim wellbeing brendovima jest da ostanu dosljedni vlastitim vrijednostima, da kvalitetu nikada ne stavljaju u drugi plan te da slušaju tržište, ali i vlastitu osobnost. Kada ste vlasnik brenda, njegova se filozofija mora istinski živjeti, jer zahtijeva stalnu prisutnost, osobnu uključenost i autentičnost, što vjerujem da se osjeti i prepoznaje u DDetoxu.

Koje kombinacije sokova preporučujete iz zdravstvenog kuta?
Za probavu i smanjenje nadutosti preporučujemo DDetox pakete detoksikacije. Za jačanje imuniteta i sjaj kože idealni su DDetox sokovi i shotovi koji sadrže mrkvu, ciklu, đumbir, kurkumu, jabuku, limun, ananas i zeleno lisnato povrće. Za energiju i fokus preporučujemo DDetox matchu, hladno prešanu kavu, đumbir shotove te kombinacije sokova s jabukom i agrumima.
Kao brend uvijek naglašavamo da sokovi najbolje djeluju kao dio uravnoteženog i svjesnog načina života te da svatko treba pronaći kombinaciju koja njegovom organizmu individualno najviše odgovara.

Kako komentirate rast artisan i wellbeing brendova u Hrvatskoj?
Smatram da se događa iznimno pozitivan pomak. Potrošači su sve informiraniji, svjesniji važnosti zdravlja i spremniji ulagati u kvalitetu. Iako je tržište zasićeno, sve se više udaljavamo od masovne proizvodnje i okrećemo lokalnim, autentičnim i funkcionalnim proizvodima. Zagreb i Hrvatska sve više prihvaćaju filozofiju prehrane koja spaja svježinu i kvalitetu, a vjerujem da su brendovi poput DDetoxa i Charlie Bakeryja važan dio te pozitivne promjene. Velik broj klijenata nam se vraća upravo zato što znaju da nudimo istinski kvalitetan i promišljen proizvod.
Foto: PR





