U izvješću koje je obavila fondacija Ellen MacArthur, organizacija osmišljena kako bi modnim brendovima pomogla lakši prelazak u kružno gospodarstvo, Burberry se obvezao eliminirati plastiku do 2025. godine.
Burberry se u listopadu 2018. godine pridružio Stelli McCartney i H&Mu u potpisivanju Global Plastics Economy Global Commitmenta sporazuma, čiji je glavni cilj smanjenje globalnog modnog otpada. Jedan od glavnih ciljeva projekta je osigurati da se sve ambalaže vodećih modnih tvrtki recikliraju do 2025. godine, što je Burberry već i učinio.
Prema nedavnom izvješću, modni gigant će osigurati da sva buduća plastična ambalaža biti više puta upotrebljena, reciklirana ili kompostabilna.
Britanski brend već je zamijenio plastičnu laminaciju na svojim vrećicama, kao i na poly vrećama kojima prekrivaju odjeću, što je momentalno rezultiralo smanjenjem 29 tona plastike. Do kraja ove godine, Burberry također planira svojim kupcima ponuditi mogućnost recikliranja starih i neželjenih vješalica.
Kreativni direktor Riccardo Tisci i Burberry također su udružili snage i s Renewable Energy 100, globalnom inicijativom s preko 100 tvrtki koje su posvećene potrošnji obnovljive energije.
Ovaj potez dokazuje da Burberry podržava održivu modu, već su zabranili krzno i zapalili neprodanu robu u rujnu 2018. godine.
Prošle je godine luksuzna modna kuća slavno palila odjeću, modne dodatke i parfeme vrijedne 28.6 milijuna funti u pokušaju zaštite brenda od krivotvoritelja. Nakon velikih kritika, Burberry se obvezao da će u budućnosti ponovo donirati ili reciklirati sve proizvode koji se mogu prodati.