Dok luksuzne modne kuće doživljavaju značajne promjene u kreativnom smjeru i vodstvu, Zalando slavi i dijeli priče o najinovativnijim brendovima pod vodstvom žena koji ostaju vjerni svojim korijenima dok istovremeno osvajaju ovogodišnje trendove. 

MISBHV

Natalia Maczek, studentica prava koja je postala modna dizajnerica, osnovala je MISBHV, brend duboko ukorijenjen u poljskoj kulturi i varšavskoj underground punk-techno glazbenoj sceni. Sve je počelo s time da je Natalija dizajnirala grafičke majice za prijatelje, za rave zabave.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

Uvidjevši potencijal, udružila se s bivšim DJ-em, a sada kreativnim direktorom, Thomasom Wirskim. Danas je MISBHV prepoznatljiv po teškom traperu, koži, tehničkoj odjeći i hrabrim grafikama, a njegovi često uniseks dizajni omiljeni su zvijezdama poput Rihanne i Miley Cyrus.

CULT GAIA

Odrastajući u kreativnoj obitelji – s majkom umjetnicom i ocem proizvođačem igračaka – osnivačica i kreativna direktorica brenda Cult Gaia, Jasmin Larian Hekmat, bila je predodređena za postati modna dizajnerica. Ono što je započelo izradom cvjetnih kruna i platnenih turbana za prijatelje preraslo je u vodeći svjetski modni brend.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

Inspiriran prirodom i ženama, ovaj brend iz Los Angelesa poznat je po izražajnim, skulpturalnim dodacima i eteričnim komadima. Zamislite romantične izreze, arhitektonske torbice i siluete nalik božicama.

NORMA KAMALI

Od pokretanja svog brenda 1968. godine, Norma Kamali bila je pionirska snaga u modnoj industriji – od kaputa inspiriranog vrećom za spavanje, preko haljine Diana, do crvenog kupaćeg kostima koji je proslavio Farrah Fawcett.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

Kombinirajući hrabre siluete nadahnute vintage estetikom s funkcionalnošću, kolekcija Norme Kamali utjelovljuje snažnu energiju žene koja vodi igru. Kao osnivačica i kreativna direktorica svog istoimenog brenda, ona to i čini.

NANUSKHA

Od djetinjstva uronjena u svijet mode kroz majčinu modnu tvrtku u Budimpešti, Sandra Sándor razvila je ljubav prema tekstilima od rane dobi. Nakon studija na London College of Fashion, Sandra se vratila svojim korijenima i osnovala Nanushku u Budimpešti 2005. godine.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

S misijom redefiniranja luksuza na odgovoran način, Nanushkini minimalistički europski dizajni izrađeni su od visokokvalitetnih materijala s niskim utjecajem na okoliš – nudeći sofisticirane osnovne komade s boemskim štihom.

GESTUZ

Fascinacija Sanne Sehested modom započela je divljenjem chic garderobi svoje majke iz 1970-ih. Nakon što je razvila vlastiti prepoznatljiv vintage stil, Sanne je ušla u modnu industriju kao kupac za veliku dansku modnu grupu, a kasnije je postala dizajnerica.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

Konačno, ostvarila je svoj san i 2008. godine osnovala vlastiti modni brend Gestuz sa sjedištem u Kopenhagenu. Njezina kolekcija s hrabrim uzorcima oversized siluetama iz 80-ih i čistim linijama spaja retro utjecaje s klasičnom skandinavskom elegancijom.

STINE GOYA

Stine Goya je danski model, stilistica i modna urednica te je time stekla sveobuhvatno iskustvo u modnoj industriji prije nego što je 2006. godine osnovala svoj istoimeni brend.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

Suprotstavljajući se skandinavskom minimalizmu, Stine Goya bila je pionirka u korištenju boja. Inspirirana svojim putovanjima svijetom, uključujući nekoliko godina studija u Londonu, njezin dizajn obiluje živopisnim paletama boja, izražajnim uzorcima i snažnim siluetama.

032C

Počevši kao berlinski polugodišnji časopis o modi i kulturi, 032c je prerastao u globalni medijski i modni brend. Maria Koch zaslužna je za pokretanje njegove provokativne modne linije.

Brendovi pod vodstvom žena koje vrijedi pratiti u 2025. godini

S iskustvom u dizajniranju za imena poput Jil Sander i drugih, Maria je pretvorila 032c iz kultnog časopisa u modni brend koji pomiče granice. Spajajući uličnu modu s konceptualnim pripovijedanjem, kolekcija brenda odražava uredničku viziju 032c – nošenu.

Foto: PR/Zalando