Sinoć je na Rooftop Baru u zagrebačkom art’otelu brend kave L’Or najavio svoj dugoiščekivani dolazak na hrvatsku scenu

Kao dio JDE Peet’s grupacije, njegov je najglobalniji i najbrže rastući brend koji postoji na više od 80 tržišta diljem svijeta. Prilikom dolaska na hrvatsko tržište prezentirana je nova kolekcija aluminijskih kapsula L’Or Espresso, kompatibilna s Nespresso®* Original aparatima za kavu.

Izrađena od odabranih visokokvalitetnih zrna kave, ova nova linija aluminijskih kapsula nudi zlatni espresso s intenzivnim slojem kreme i očaravajućom aromom.

Svaka šalica L’Or kave prilika je za jedinstveno iskustvo: trenutak čistog užitka u kavi.

Cijela linija sadrži šest okusa od kojih svi redom; Ristretto 11, Profondo 8, Supremo 10, Forza 9, Columbia, Brazil bude nova senzulana iskustva ljubitelja ispijanja kave.

Predstavljanje je vodila prelijepa voditeljica Ana Radišić, koja je svojom elegancijom utjelovila duh brenda #PleasureIsGold. Uvažene goste iz javnog i društvenog života, te influencere koji su nazočili na predstavljanju – Jelena Perić, Meri Goldašić, Elena Dizdar, Ivana Petković Čevra, Lara Vukušić, Klaudija Kelemović – Clo Up, Petra i Dora Jagodić, kao i mnoge druge, pozdravila je gđa Beril Tekelioglu, senior brand managerica L’Or brenda prigodnim riječima zahvale te lijepo opisala brend porukom:

L’Or, kroz višestruka senzorna iskustva, ključ je koji otvara portal trenutka. Kad se to dogodi, sva vaša osjetila se bude i svijet oživljava. Uronite u putovanje koje nije bijeg već uzvišena stvarnost. Vidite svijet lijepim kakav stvarno jest, ali se osjećajte življim nego ikad prije. Probudite svoja osjetila uz L’Or.”

Beril Tekelioglu

Tekst i foto: PR