U današnje vrijeme kada smo svi postali, u većoj ili manjoj mjeri, ovisni o društvenim mrežama i naglašavanju vlastite osobnosti, kolekcija za proljeće/ljeto 2019. brenda Anthony Avangard unosi pravo osvježenje. Anthonyjeva iznimno duhovita i promišljena igra spajanja nespojivog ovoga puta došla je inspirirana svijetom turbo folka i nogometa.
„Poveznica su te dvije potpuno različite stvari, a opet tako slične. Kolekcija je namijenjena slobodnim muškarcima i ženama koji se zabavljaju, kul su i ugodno se osjećaju u odjeći koju nose. Od samog početka radim na tome da moja odjeća bude univerzalna, bez predznaka sezone. Ima dozu ironije i humora, a zapravo je hibrid nekih mojih radova iz prošlih kolekcija. Uzeo sam primjerice isti materijal, ili natpis”, započeo je dizajner Antun Aščić koji stoji iza brenda Anthony Avangard.
Razigranost kolekcije prate i vizuali kampanje koji su drugačiji i pomaknuti, a istovremeno svježi i suvremeni, baš poput same kolekcije koja je iznimno nosiva. Seksipila ne nedostaje, ali je provučen na suptilan način. Dizajner je i ovom kolekcijom postigao da svaki komad može biti idealan za večernje izlaske, ali i za svakodnevne, ležernije kombinacije. Ipak, kolekcija i sama kampanja ne stavljaju u prvi plan samo modni izričaj, već i mentalni sklop koji je Antun nazvao – Balkan Bling.
„Promatrao sam situacije, ponašanja te socijalne i kulturološke fenomene u našem društvu. Cijela priča opisuje današnjicu u Hrvatskoj, odnosno na Balkanu. Na promatraču je na kraju kako će razumjeti i interpretirati”, pojasnio je dizajner.
Kolekciju krase brojne vrste pamuka te umjetni materijali s lakiranim i metaliziranim premazima koji daju poseban efekt, a dominiraju i uniseks traper jakne koje mogu biti ujedno i haljine.
Fotografije potpisuje Denis Butorac, make up Ivana Bilandžija Billy, dok je za kosu bila zadužena Katica Topčić za Kevin Murphy. Kolekciju savršeno prikazuju modeli Luna Valas, Katarina Mamić (Talia Models) & Filip Šerić (Sonic Models), a stylinge su upotpunile cipele s potpisom Högl.