Na prijelazu lipnja u srpanj, Zagreb će postati epicentar suvremene plesne umjetnosti i kolektivne kreativnosti. Drugi blok ANTISEZONE 24, pod nazivom „KOLEKTIV4 + LJETO“, predstavit će četiri izvedbena rada koja okupljaju četiri kolektiva, a svaki od njih uključuje i publiku kao koncentrično-kružno prošireni kolektiv. Program će se odvijati u dva prostora – Dvorani Gorgona u MSU i TALA PLE(j)S, u suradnji s Ljetom u MSU 24 i PC TALA.

Svaki od radova jedinstveno pristupa plesnoj i koreografskoj praksi, stvarajući novu paradigmu kroz kolektivnu produkciju izvedbenog sadržaja. Ti su radovi rezultat rada interdisciplinarnih zajednica koje su novookupljene i još neuvježbane, čime donose nesigurnost i ne nužno ekonomsku produktivnost, ali bogatstvo različitih pristupa i perspektiva.

Predstava-esej „Kao što su rime s ne“ nastala je dvogodišnjim istraživanjem četiriju umjetnika okupljenih oko regionalnog projekta NAM ChoreoLab. „4×4“ je konferencijsko-metodološko-izvedbeni susret KIK MELONE, osmišljen kao vremenski vrtlog povodom šesnaeste obljetnice ove umjetničke organizacije.

„Druge kože“ je spekulativna modna revija DISKOlekitva koja predstavlja nove radove na programu ovog bloka. Jedina reprizna izvedba, „Oh Mary Shelley“, osigurava kontinuitet programskog smjera vraćanjem već postojećih koprodukcijskih i gostujućih radova pred novu publiku.

U okviru KOLEKTIV4 + LJETO bloka, pojam autorske suvremeno-plesne predstave pretvara se u senzualno-senzorički događaj, istražujući mikro i makro socio-politički kontekst kojeg smo epigenetski sljednici. Ovaj blok pruža jednokratni susret rahlog tkiva koje čine čuvari, svjedoci i su-učesnici, intimni su-stvaratelji kontinuiteta jedne snažne poetičke geste.

Novi dizajn stalnog suradnika Nike Mihaljevića također će biti predstavljen, donoseći vizualni kod ANTISEZONE u obliku upečatljivog tipografskog znaka, tonske igre i praznine. Mihaljevićev dizajn balansira između svakodnevnog i raskošnog, poezije i ironije, informacije i metafore.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli antisezona (@antisezona)

Više informacija o programu pronađite na službenim stranicama i društvenim mrežama.