Natječaj Answear Graphic Design Masters traži digitalna umjetnička djela inspirirana modom, a traje do kraja siječnja i nudi vrijedne nagrade.
Online modna trgovina Answear organizira Answear Graphic Design Masters, međunarodni natječaj za digitalne umjetnike, grafičke dizajnere, strastvene ljubitelje umjetnosti koji vole modu i uživaju u izazovima.
Natječaj poziva profesionalne i amaterske dizajnere da naprave digitalno umjetničko djelo inspirirano proizvodima s answear.hr, a prijave se primaju do kraja siječnja 2023.
Autore najboljih radova očekuju nagrade u ukupnom iznosu od čak 9500 eura.
Inspirativan spoj umjetnosti i mode
Natječaj Answear Graphic Design Masters otvoren je talentiranim umjetnicima iz cijelog svijeta. Njihov zadatak je stvoriti inspirativan spoj umjetnosti i mode, istaknuti ljepotu proizvoda iz Answearove jedinstvene ponude, dati im novo značenje i sudjelovati u stvaranju kreativnih djela digitalne umjetnosti.
Natječaj je namijenjen ljubiteljima računalnog grafičkog dizajna koji se time bave profesionalno ili amaterski, a sudjelovati mogu samo punoljetni autori.
Kako sudjelovati
Natjecatelji trebaju osmisliti grafički dizajn na temelju fotografije proizvoda iz Answearove ponude. Za početak je potrebno iz pripremljene baze fotografija odabrati jednu ili više fotografija proizvoda i stvoriti vrhunski grafički dizajn kako bi proizvod dobio novi kontekst.
Materijali za izradu grafika nalaze se na stranici natječaja https://masters.answear.hr/.
Natječaj traje do 31. siječnja 2023., a sudjelovati mogu natjecatelji iz cijeloga svijeta. Rezultati natječaja će biti objavljeni 15. veljače 2023., a pobjednike očekuju bogate novčane nagrade – prvo mjesto osvaja 5000 eura.
Inspirativan žiri
Najbolje među pristiglim radovima bira žiri sačinjen od međunarodnih stručnjaka iz čitave Europe. Predsjednik žirija je Marcin Franczak, Answearov kreativni direktor s gotovo 20 godina iskustva u polju izgradnje vizualnog identiteta najvećih modnih marki i medija.
U žiriju su i poznata slovačka ilustratorica Petra Slamková, Maria Todorova iz Bugarske, suosnivačica, glavna izvršna direktorica i kreativna direktorica agencije Next-DC, koja je iskustvo stekla u poznatim marketinškim agencijama kao što su Havas i Ogilvy & Mather te slovenski umjetnik Mitja Bokun, stručnjak za grafički dizajn i modnu ilustraciju.
Žiri će se pri odabiru pobjednika usredotočiti na umjetničko i vizualno iskustvo, kao i na pitanja koja se odnose na upotrebu i prepoznatljivost slike proizvoda i način na koji je stavljena u novi kontekst. Pravila natječaja i baza fotografija nalaze se na https://masters.answear.hr/.
Životna inspiracija za svaki dan
Online modna trgovina Answear u listopadu je prošle godine proslavila svoju prvu godišnjicu poslovanja u Hrvatskoj. Ovaj je popularni europski brend, osim u Hrvatskoj, prisutan u još 10 zemalja, a poseban je po svojoj ponudi renomiranih modnih marki, odgovornom poslovanju, ekspresnoj dostavi unutar 48 sati i besplatnom povratu.
Answear u svojoj ponudi nudi odjeću, obuću i modne dodatke više od 500 poznatih svjetskih marki te više od 200.000 proizvoda. Među njima su modne marke kao što su Max Mara, United Colors of Benetton, Nike, Adidas, Diesel, Levi’s, Lee, Wrangler, Guess, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY, Moschino, Kenzo, Burberry, INUIKII i mnogi drugi. Na stranicama Answeara nalazi se odjeća i obuća iz najnovijih kolekcija i prema posljednjim trendovima za žene, muškarce i djecu.
Answear ima i svoj vlastiti brend Answear.Lab, koji se proizvodi u limitiranim količinama, od održivih i ekoloških materijala, u suradnji s malim europskim tvornicama i nezavisnim dizajnerima. Answear.Lab modu smatra sjajnim kanalom kojim se mogu komunicirati brojne važne poruke pa je aktivizam važan dio brenda.