Mlada blogerica Andrea Pančur, inače stručnjak za digitalni marketing koja iza sebe ima već iskustvo vođenja marketinške agencije i rad na više od 10 stranih tržišta uz vođenje tima od 15 ljudi, pokreće vlastiti blog s malo drugačijim pristupom. “Sada je pravo vrijeme kada treba pomoći restoranima i vinarima, te pisati o njima”

Već 6 godina aktivno prati eno i gastro scenu Hrvatske, ima položen tečaj za sommeliera, povremeno piše za Glas Istre i aktivno piše kolumnu Andreine priče na portalu menu.hr. Sada je odlučila promijeniti pristup i sve što radi usmjeriti mladoj publici koja često o ovim temama nije dovoljno upoznata. Ima drugačiju teoriju od ostalih blogera, a to je da ne piše negativno. Ako nešto nije na njenom blogu, tamo ili nije bilo ili joj nije za preporuku. Postavili smo joj nekoliko pitanja da vidimo što stoji iza takvog pristupa. 

Od kud ideja da pokreneš svoj vlastiti blog? 

Primijetila sam da se kod nas recenzije dosta često svode na isti pristup i da mnogo publike koja o tome ne zna puno, uopće ne zna od kuda bi krenula. Iskreno uživam u istraživanju nove ponude i učenju o tim stvarima, a kako sam primijetila na ljudima oko sebe, i njih to sve zanima. Od tud zapravo ideja. Želim stvoriti neku platformu gdje svatko može naučiti nešto o tom svijetu i dobiti preporuku koja odgovara baš njihovim potrebama. 

Što je drugačije u tvom načinu pisanja? 

Ne pišem o onome što mi se ne sviđa, jer mislim da loš komentar može nekome napraviti veliku štetu a puno je tu faktora. Ostavljam ljudima koji od toga žive prostor da isprave te stvari prije nego krenem komentirati to što rade. Mene kad nešto iznenadi, volim to pohvaliti, volim to istražiti i ako mogu stajati iza te preporuke svakoga ću tamo poslati. Ako nešto nije dobro, samo neću pisati o tome i to je to. Osim toga, volim pisati o stvarima o kojima se dugo nije pričalo i educirati mlade ljude o svijetu vina jer je zanimljivo sve to znati. 

Misliš li da publika vjeruje preporukama blogera? 

Mislim da sve manje i manje. Dijelom zbog plaćenih suradnji, dijelom zbog toga što, na žalost, gosti ne dobivaju isti tretman kao novinar kada dođe u restoran. Ponuda kod nas je stvarno vrhunska i treba ju gurati. Mladi prije svega trebaju znati našu ponudu koja je u većini slučajeva puno bolja nego neka vani koja samo ima bolji marketing. A s druge strane konobarima treba edukacije kao i vlasnicima koji trebaju znati što znači imati kvalitetan tim koji radi za tebe i koliko to znači gostima. Treba ulagati u marketing kako bi gosti stvarno znali zbog čega negdje dolaze. 

Što želiš omogućiti svojoj publici i zašto blog puštaš baš sada?

Želim da uče, jer učenjem i edukacijom i istraživanjem sve ovo će ih samo više zanimati. Želim da moj blog bude mjesto gdje uvijek možeš dobiti preporuku na temelju svojih potreba, bilo da se radilo o društvu s kojim ideš, cijenom, ponudom ili nečim desetim. Povezani smo super tehnologijom pa ju želim iskoristiti za to da guramo našoj publici domaću ponudu. Ne zato što je domaća nego zato što stvarno vjeruje da vrijedi. A zašo baš sada? Zašto ne? Svi smo doma, željni smo lijepih i zanimljivih vijesti, možemo se educirati, odlučiti što nas zanima i biti spremni sve ovo probati čim prođe sve ovo. 

Andreu možete pratiti na njenom Instagram profilu gdje dijeli zanimljive informacije, a sve blogove možete pratiti na njenom webu