Ovo je već druga kolaboracija dvaju brendova, odnosno adidasove ekspertize u kreiranju high-performance odjeće stvorene za pokret i prepoznatljivih Marimekkovih printova koji pršte optimizmom.
Novi “lifestyle drop” kreiran je u znaku ikonskog “Unikko” uzorka na cvijet maka kojeg je kreirala dizajnerica Maija Isola 1964. godine – a koji se sada prvi put koristi u kolekciji sportske odjeće, time demonstrirajući bezvremenost imaginativnog Marimekko brenda.
Sukladno originalnom konceptu kreatorice brenda Armi Ratie, svojim funkcionalnim dizajnom i smjelim uzorcima Marimekko utjelovljuje duh vremena koji se danas bazira na tendencijama “athleisure” odjeće i održivosti.
Stoga je cilj ove ekskluzivne suradnje bio kreiranje inovativnih, originalnih te empowering komada nadahnutih prirodom – koji su istovremeno održivi zahvaljujući korištenju recikliranih materijala.
Ukoliko ste kao i mi dobili instant crush nakon pogleda na ove editorijal fotografije, otkrivamo vam da cjelokupnu kolekciju možete istražiti na www.adidas.com, a potražiti u adidas dućanima u Ilici 21, Arena Centru i u Sportvision i Intersport trgovinama, kako biste svojim sportskim i casual outfitima dodali hiper-optimističnu Marimekko vibru.
Foto: Marimekko