Razgovaramo s Vivian Jurković, vlasnicom brenda Vivian’s i stručnjakinjom za neinvazivnu estetsku medicinu, o njezinim počecima i proizvodu koji je osvojio “Best of Beauty” nagradu u skincare kategoriji
Što Vas je privuklo estetskoj medicini i kako ste započeli svoju karijeru u tom polju?
Estetskoj medicini privukao me poseban kongres prije otprilike 18-19 godina, gdje sam slušala predavanja dr. Boba Kahna iz Londona. Njegova strast prema estetskoj medicini, koja je tada još bila u povojima što se tiče neinvazivnih tretmana, potaknula me na to da se počnem time baviti. Započela sam edukaciju na njegovom institutu, koji je bio jedan od prvih koji je provodio takve edukacije. I danas se redovito vraćam na njegov institut u Berlinu kako bih pratila sve novo na polju te medicine.
S obzirom na dugogodišnje iskustvo u estetskoj medicini, koje ste ključne lekcije naučili u radu s pacijentima?
Najvažnije što sam naučila je to da je iznimno bitno slušati pacijente. Iako je važno pokušati udovoljiti njihovim željama, jednako je važno educirati pacijente i objasniti im što je moguće, a što nije. Sagledavanje psihološkog aspekta svakog pacijenta ključno je prije početka bilo kakvog tretmana jer jedino tako možemo osigurati zadovoljstvo i pacijenta i nas kao stručnjaka.
View this post on Instagram
Vaša klinika poznata je po neinvazivnim tretmanima. Možete li nam reći nešto više o prednostima neinvazivnih metoda pomlađivanja u odnosu na invazivne zahvate?
Neinvazivna estetska medicina idealno je rješenje za osobe koje nikako nisu spremne podvrgnuti se pravim operativnim zahvatima. Ono što je prekrasno u ovom pristupu jest da danas svatko ima mogućnost učiniti nešto za sebe, od najjednostavnijih do malo složenijih tretmana. Imamo nešto za svakoga, a s današnjim fokusom na prevenciju, puno toga može se spriječiti. Upravo ta svestranost čini ovo područje tako posebnim.
Kako biste opisali svoj pristup estetskim tretmanima?
Moja je vodilja nevjerojatna ljubav i predanost izvođenju tretmana. Uživam u svakom danu koji donosi rezultate za moje pacijente. Vidjeti ih kako odlaze zadovoljni, sretniji i s ljepšim danom čini me sretnom. Znamo da vanjska ljepota značajno utječe i na psihu i na okolinu – ljudi su sretniji kad bolje izgledaju, osjećaju se sigurnije, a to sve vodi k boljem životu. Nastojim analizirati psihološki profil pacijenata kako bih razumjela što im uistinu treba. Nekima je potrebno malo da budu sretni, dok drugi možda nikad neće biti zadovoljni. Nije riječ samo o primjeni tretmana – radi se o razgovoru, ohrabrivanju, a ponekad čak i o malo psihoterapije. To je sve obuhvatan pristup.
Koje su najčešće zablude o estetskoj medicini?
Postoje dvije potpuno različite zablude:
- Negativna percepcija temeljena na viđenju loših rezultata. Nažalost, ljudi primjećuju samo one s lošim rezultatima – previše volumena, pretjerane tretmane koji izgledaju neprirodno. Kad je kod nekoga savršeno odrađen tretman, to ne primjećujete – vidite samo lijepu osobu na ulici.
- Nerealna očekivanja, poput situacija kad ljudi dolaze s fotografijama poznatih osoba želeći izgledati točno poput njih.Čak ni plastični kirurzi ne mogu postići da netko izgleda točno poput Monice Bellucci, a ni mi.
View this post on Instagram
Kako pristupate postizanju prirodnog izgleda?
Danas u neinvazivnoj estetskoj medicini postoji snažan naglasak na prevenciji i tretmanima koji poboljšavaju teksturu kože, čvrstoću, elastin, kolagen i zategnutost kože. Ovi preventivni tretmani postižu sjajne rezultate bez pretjeranih promjena – jednostavno poboljšavaju sve uz očuvanje prirodne ljepote. Čak i minimalnom uporabom filera i botoksa, kad se ne pretjeruje, rezultati mogu biti prirodni dok istovremeno poboljšavaju ljepotu umjesto stvaranja umjetnog izgleda.
Koji je najvažniji savjet koji možete dati o njezi tijela i kože?
Ključno je kod kuće koristiti dobru dermatološku kozmetiku koja ne šteti koži. Često ljudi koriste pogrešne proizvode, koji mogu nanijeti više štete nego koristi. Pravilna njega kože esencijalna je, uz dovoljno vode i zdravu prehranu. Iako je životni stil važan za izgled, ne možete sve postići sami. Ponekad je potrebno posjetiti stručnjaka, posebno za tretmane poput redovitih Hydrafaciala (jednom mjesečno ili svakih šest tjedana), koji značajno doprinose hidraciji i elastičnosti kože. Optimalna kombinacija kućne njege i profesionalnih tretmana vodi k idealnim rezultatima.
Vaša multivitaminska krema za lice osvojila je “Grazia Best of Beauty” nagradu. Po čemu je posebna?
Naša multivitaminska krema dizajnirana je tako da odgovara svakom tipu kože i svakoj dobnoj skupini. To nam je bilo važno – da nije specifična za određene tipove kože ili godine, već da je svi mogu koristiti. Sadrži komponente za dobru hidraciju i puno vitamina prirodnog podrijetla koji poboljšavaju kvalitetu kože. To je kompleksna formula koja nudi sve potrebno u svakodnevnoj njezi kože, posebno u kombinaciji s našim serumom za dodatnu hidraciju i protiv starenja.
View this post on Instagram
Imate li neki “zlatni” savjet za one koji žele postići ravnotežu između prirodnog izgleda i estetske medicine?
Ponekad se trebamo prepustiti mišljenju stručnjaka umjesto forsiranja vlastitih želja jer neki ljudi imaju nerealne ili pretjerane želje. Međutim, postoje i stručnjaci koji sami pretjeruju s preporukama za volumen i doziranje. Važno je unaprijed istražiti stil rada stručnjaka pregledavajući rezultate kod njihovih pacijenata. Različiti praktičari imaju različite stilove u estetskoj medicini pa je ključno pronaći onoga čiji pristup odgovara vašim preferencijama.
Koji savjet biste dali početnicima u svijetu estetske medicine pri odabiru klinike ili stručnjaka?
Nažalost, danas imamo puno klinika i liječnika koji se bave ovom vrstom medicine, a aktualne platforme za oglašavanje omogućuju svakome da se reklamira i iznosi neistinite tvrdnje o svojim kvalifikacijama. Moj savjet onima koji se prvi put susreću s estetskom medicinom jest da temeljito istraže kvalifikacije i iskustvo liječnika. Iako iskustvo ne znači uvijek dugogodišnju praksu (postoje talentirani mladi kolege koji brzo uče), pacijenti se moraju dobro informirati i izbjegavati sumnjive reklame ili nestručna mjesta jer to može dovesti do negativnih ishoda, koji kasnije odbijaju druge potencijalne pacijente.