Ako volite feel good vibru kojom odiše omiljeni zagrebački A most unusual Garden, nešto nam govori da će vam se svidjeti i Lemon Market koji se nedavno otvorio u Zagrebu! Pitali smo ekipu koja stoji iza ovog projekta o čemu je riječ i koji su planovi ovog ljupkog mjesta
Sudeći po prvim fotografijama, Lemon Market pravi je zagrebački šarmer, stvoren za ekipu koja voli ugođaj kućnog tuluma. S brojnim lampicama i uronjen u zelenilo na adresi Orljavička ulica 3 (preko puta koncertne dvorane Vatroslav Lisinski), prostor već na prvu odaje dojam opuštene i ležerne atmosfere u kojoj nam mogu proći sati i sati slobodnog vremena, a Lemon Market svoje će goste dočekivati od samog jutra i prve jutarnje kave, preko popodnevnog after worka pa sve do večernjeg druženja s prijateljima. A ponuda će biti uvijek raznolika i zapravo će vam osjećaj biti kao da ste iznova ondje došli prvi put.
“Ideja je bila stvoriti dinamično mjesto, u kojem će se stalno mijenjati ponuda, ali zadržati kvaliteta. Naime, iako funkcionira i kao bar, Lemon Market je prvenstveno osmišljen kao mjesto za sve vrste proslava, evente, festivale, manje koncerte i vjenčanja, rođendane te, posebno, korporative evente. Kako bismo predstavili naš koncept udružili smo snage s tri zagrebačka koktel bara: Blend barom, Peaches & Cream barom te A most unusual gardenom i na našoj velikoj terasi organizirali SOLO. Cocktails festival u sklopu kojeg će posjetitelji na jednom mjestu moći probati koktele svih triju barova u maloj zelenoj oazi”, kaže nam Zlatko Orečić, suvlasnik Lemon Marketa.
Lemon Market sastoji se od bara s visokim i niskim sjedenjem, manje, natkrivene terase kojoj vlada intimnija atmosfera te velike terase s platoima, tribinama i drvenim kućicama iz kojih će se, za vrijeme festivala, posluživati kokteli.
“Sama lokacija nas je stvarno inspirirala, u prostor smo ušli u siječnju te su tada počeli radovi koji su se zbog čitave situacije na tržištu, a i naše želje da sve bude savršeno, malo odužili. No, uspjeli smo, i nakon radova na interijeru i posebno na vanjskom dijelu, niknule su naše terase, unutarnji dio te četiri mini apartmana u kojima se može i odsjesti. “Market” na neki način predstavlja ono čime ćemo se mi baviti, kod nas će uvijek biti živo, uvijek ćete moći probati nove stvari, ponuda će se mijenjati, dolaziti će različiti ljudi, nekako baš kao na tržnici. “Lemon “zato što zvuči osvježavajuće i ljetno, baš kao kokteli i spritzevi koji su glavni dio ponude našeg bara.”
Koncept uređenja Lemon marketa proizašao je iz dva smjera – jedan je njihov dosadašnji pristup u kreiranju ugostiteljskih usluga, a to je stvoriti atmosferu, ugođaj i doživljaj prostora u koji ćeš se zaputiti s ciljem, a ne samo usputno svratiti na piće. “Drugi smjer je bila sama frekventna lokacija koja nam je nametnula dodatne izazove – kako se zaštititi od buke i prometa, ostati vidljiv i prepoznatljiv, a ujedno stvoriti malu zelenu oazu.”
Za interijer je zaslužna arhitektica Lana Trobentar Šimunić iz arhitektonskog ureda Lunixar koja je, kako objašnjava Zlatko, ideje pretvorila u stvarnost. “Vanjski prostor podijeljen je na dvije terase – ona okrenuta prema Vukovarskoj ulici je manja, natkrivena i zamišljena za kratka druženja i odmor tijekom radnog dana. Druga terasa je veća, krase je platoi i tribine te stvara prostor za opuštanje tijekom cijelog dana u maloj zelenoj oazi.”
No uz odličan ugođaj koji osvaja na prvu, ekipa Lemon Marketa naglašava kako im je na provme mjestu – kvaliteta. “Osim toga što će naš bar držati visok standard i ponudu kvalitetnih pića i ugostitelji s kojima surađujemo će morati zadovoljiti naše kriterije. Ponuda će se također mijenjati svaka dva do tri tjedna jer će se održavati neki drugi festival, ali će kvaliteta ostati na razini i ako dolazite u Lemon, moći ćete znati što očekivati. Nadamo se i da smo uređenjem uspjeli stvoriti vizualno posebno mjesto u kojem će ljudi uživati u opuštenoj atmosferi.”
S obzirom na situaciju koja na prvu djeluje nepovoljno za ugostitelje, pitali smo Zlatka kako su se ipak odlučili otvoriti ovaj inovativan bar kojem je namjera stalno nuditi nešto novo. “Nikad nije pravi trenutak, ali smo mi dobili priliku toj lokaciji i tom dijelu gradu udahuti dozu živosti, pa smo to objeručke i prihvatili – jer smo tako prije 8 godina uspjeli djelovati i u A most unusual gardenu i Knežiji. Volimo kvartove i smatramo da bi i oni trebali imati jednako široku ponudu kao i strogi centar grada. Nadamo se da će se sve više kvartova oživljavati na ovakav način.”
Foto: Lemon Market