Francuski dermokozmetički brend FILORGA predstavio je novu kremu iz linije TIME – FILLER. 5XP TIME – FILLER naziv je nove kreme koja dolazi u čak dvije različite teksture, a brunch predstavljanja FILORGA inovacije okupio je brojne ljubitelje tog poznatog brenda na čelu eksluzivnim uvoznicima brenda FILORGA za Hrvatsku i Sloveniju tvrtkom MEDIFORMA PHARMA d.o.o.
Nedavno je, u zagrebačkoj Tkalčićevoj, predstavljena je nova krema brenda FILORGA kao nastavak linije TIME-FILLER. 5xp TIME-FILLER dolazi u dvije teksture za dva tipa kože. Pa, je tako osmišljena gel krema za mješovitu do masnu kožu, lagane teksture obogaćene cinkom koji matira kožu. Dok je drugi tip kreme nešto gušćeg sastava za normalnu do suhu kožu, ali i dalje iznimno lagane i ugodne teksture.
Najprodavanija FILORGA krema tako je sad predstavljena s novom poboljšanom formulom, a inspirirana je s 5 tehnika estetske medicine koje korigiraju 5 vrsta bora:
– ekspresijske bore (nadahnuto injekcijama botulina) – heksapeptid opušta kožu
– duboke bore (nadahnuto filler injekcijama) – inkapsulirana hijaluronska kiselina, velike molekularne mase popunjava bore, u kombinaciji s peptidima koji potiču aktivnost fibroblasta za pojačaju sintezu hijaluronske kiseline i kolagena
– površinske bore (nadahnuto piling tretmanima) – biljni ekstrakt morskog komorača potiče eliminaciju mrtvih stanica i zaglađuje površinu kože
– bore uzrokovane suhoćom (nadahnuto revitalizacijskim injekcijama) – NCEF u kombinaciji s biljnim ekstraktom Valjkaste zupčice (Imperata cylindrica biljka porijeklom iz jugoistočne Azije) koja zadržava vodu i stvara rezervu vode u epidermi.
– bore na vratu (nadahnuto tehnikom tenzorskih niti) – ekstrakt iz biljke Klokanske šape (Anigozanthos flavidus )koji restrukturira i jača strukturu kože
Okupljenima je FILORGA novitete predstavila Ana Valjo Gojak kao stručni predstavnik brenda, a s kojom su okupljeni poslije službenog dijela imali priliku se i konzultirati i isprobati teksture samih proizvoda.
Inače, 5XP TIME-FILLER krema dio je TIME-FILLER linije koja je iznimno popularna kako među ženama tako i muškarcima koji konkretne rezultate traže u dermokozmetičkoj ponudi na našem tržištu, a FILORGA je tu zasigurno lider. TIME-FILLER „crna maska“, intenzivni serum, noćna krema ili krema za područje oko očiju prodaju se zbog svog klinički dokazanog djelovanja, a ljubitelji francuske estetike luksuza upravo kroz FILORGA brend u Hrvatskoj ne zaostaju za svjetskim trendovima.
FILORGA brunch druženje bilo je prilika za razmjenu znanja ali i dobre energije među ljubiteljima dermokozmetičkih brendova. Tako su se druženju priključili i bloger Hrvoje Vukov (@hlifestyle.eu) baš kao i kreatorica sadržaja Lidija Šeatović (@mylittlezagreb) pa su uz predstavnike FILORGA brenda u Hrvatskoj svi zajedno imali priliku slaviti zdravlje i ljepotu!