Georgina Rodriguez, model i Instagram zvijezda s oko 10 milijuna pratitelja, lice je nove Yamamaykampanje za proljeće/ljeto 2019.

Georgina nije samo prirodna ljepotica, već žena s jakom osobnošću, obiteljska žena i majka, zbog čega savršeno utjelovljuje vrijednosti brenda Yamamay.

 “Sretna sam što imam priliku raditi s brendom Yamamay. Kampanja je elegantna, modeli su predivni i udobni”, izjavila je Georgina i  dodala kako podržava pozitivne poruke koje brend Yamamay komunicira te njihovu društvenu angažiranost”.

Georginin interes za Yamamay proizlazi upravo iz predanosti brenda ženama koju pokazuju u brojnim aktivnostima, poput kampanje za podizanje svijesti o prevenciji raka dojke te kampanje za naš planet Zemlju #SavetheOcean, čiji je cilj osigurati bolju budućnost naše djece.

Upravo je jedan od brallete modela nove Yamamay kolekcije napravljen od recikliranih vlakana, što označava početak puta prema modi koja je sve održivija i poštuje okoliš.

Georgina, kao žena s neovisnim načinom razmišljanja, svoju senzualnost izražava igrajući se s modom, a odjevni predmeti koje nosi rezultat su istraživanja i inovacija te su dio najnovijih kolekcija Yamamay Basic i Yamamay Spring/Summer 2019.