(Victoria’s Secret, 2018/Getty Images)

Ova vijest dolazi nakon višemjesečnih kontroverzi te velikog pada prodaje, koja je zadesila brand Victoria’s Secret. Poznati američki proizvođač donjeg rublja VS, pad prodaje je doživio jer je porasla frustracija kupaca zbog nedostatka inkluzivnosti u marketingu.

Podsjećamo da je u studenom 2018. godine direktor marketinga Ed Razek dao možda i najgori intervju ikada, jer je izrazio netrpeljivost prema plus-size i trans modelima. Samo nekoliko dana kasnije, Jan Singer, izvršna direktorica tvrtke Victoria’s Secret je podnjela ostavku, a na toj poziciji je bila tek dvije godine. Tu su nastali prvotni problemi, a brand je morao zbog krivih poteza i zatvoriti preko 50 maloprodajnih trgovina.

(Victoria’s Secret, 2018/Getty Images)

Gledanost modne revije je drastično pala te su 2018. godine e prikupili samo 3.3 milijuna gledatelji, dok im je prethodne godine gledanost revije okupljala oko 5 milijuna gledatelja. Najnoviji pridruženi modeli, Barbara Pavlin i Alexina Graham, samo su još jednom potvrdile kako Victoria’s Secret bira i preferira ”savršene” modele.

Uprava Victoria’s Secret u petak je objavila da će nakon gotovo dva desetljeća legendarna revija prestati s emitiranjem televiziji.

(Victoria’s Secret, 2018 /Getty Images)

“Odlučili smo ponovno razmisliti o tradicionalnoj Victoria’s Secret modnoj reviji. U budućnosti ne vjerujemo da je televizija prikladna”, kazao je Leslie Wexner, izvršni direktor matične tvrtka L Brand, ističući kako brand traži razvoj “nove vrste evenata” za različite platforme u budućnosti, ali nije dao više pojedinosti o tom pitanju. Predstavnik Victoria’s Secreta odbio je dati dodatne komentare u ovom trenutku.