U sezoni proljeće/ljeto 2019. Alduk novu kolekciju vidi kroz baroknu estetiku te se poigrava svjetlom i tamom u stilu velikog talijanskog majstora Caravaggia, po čijoj estetskoj okosnici se i vodio fotografski dvojac Decker&Kutić kada je udahnuo jednu novu i pomalo neočekivanu vizualnu energiju u novu Alduk ”Noir” kolekciju.

“Noir je tamom i pomalo mistikom okupana nova kampanja kojom predstavljamo jednu svježu viziju Alduk dizajna u novoj sezoni. Jednostavnošću fotografske kulise stavljamo naglasak na sam dizajn koji svake sezone evoluira u skladu s potrebama naših klijentica i kreativnim željama mene kao glavnog dizajnera. Tajnovita, senzualna i privlačna – epiteti su to koje vežem uz novu kolekciju i kampanju” izjavio je Ivan povodom predstavljanja nove kampanje.

Nova Alduk kolekcija temeljena je na crnoj i krem kao baznim bojama, ali obiluje i tonovima žute, roze, plave, sive te crvene. Kolekcija se sastoji od 45 modela, a neki modeli su unikatni te na tragu haute couture mode.

Nova Alduk kolekcija, nagovještena putem ove zavodljive kampanje s modelom Suzanom Horvat u glavnoj ulozi, je već neko vrijeme dostupna u dizajnerovom showroomu gdje su reakcije klijentica izvrsne, a uskoro ćemo ju imati prilike pomnije istražiti putem pripadajućeg lookbooka i na službenoj stranici brenda alduk.hr.

Ovaj dizajner njeguje individualan pristup svakoj klijentici, stoga se za obilazak i probu potrebno naručiti na službene kontakte, ali samo tako ste sigurni da vas u isprobavanju i kupnji ovih posebnih haljina neće baš nitko smetati.

Hit modeli će svakako postati neodoljive haljine sa sjajnim resama koje su već osvojile Jelenu Rozgu, Kristinu Krepelu, Anu Radišić i Ivanu Delač.

Make up potpisuje izvrsna Simona Antonović, a Mijo Majhen je osmislio čak tri stajlinga kose.